شناسهٔ خبر: 66776400 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

آغاز اعتباربخشی بیمارستانها از ابتدای خردادماه

معاون وزیر بهداشت از آغاز اعتباربخشی بیمارستانها از ابتدای خردادماه خبر داد و گفت: اعتباربخشی بیمارستانها و مراکز درمانی به هیچ عنوان به تعویق نمی افتد و طبق برنامه زمانبندی، انجام می شود. معاون وزیر بهداشت از آغاز اعتباربخشی بیمارستانها از ابتدای خردادماه خبر داد و گفت: اعتباربخشی بیمارستانها و مراکز درمانی به هیچ عنوان به تعویق نمی افتد و طبق برنامه زمانبندی، انجام می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت در اجلاس غیرحضوری روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهارکرد: هیچ خللی در امور کشور نباید ایجاد شود و حتما باید با نظارت روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی، تمام مراکز درمانی، خدمات خود را مثل قبل و حتی بهتر از گذشته ارائه کنند.

وی تاکید کرد: رضایتمندی مردم و بیماران به عنوان خدمات گیرندگان بخش سلامت همواره مورد توجه و تاکید آیت الله رییسی بود که باید این رضایتمندی حفظ و ارتقا پیدا کند.

معاون وزیر بهداشت از آغاز اعتباربخشی بیمارستانها از ابتدای خردادماه خبر داد و گفت: اعتباربخشی بیمارستانها و مراکز درمانی به هیچ عنوان به تعویق نمی افتد و طبق برنامه زمانبندی، انجام می شود.

کریمی یادآور شد: رصد، پایش و نظارت بر عملکرد مراکز درمانی توسط روسای دانشگاه ها و دانشکده ها و همچنین معاونان درمان آنها، هم به صورت برنامه ریزی شده و هم سرزده باید طبق روال معمول انجام شود تا به هیچ عنوان شاهد تعطیلی مراکز درمانی و درمانگاه ها نباشیم بلکه این مراکز با تمام توان به خدمت رسانی به مردم عزیزمان بپردازند.

 انتهای پیام/

نظر شما