شناسهٔ خبر: 66776363 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

هنرمندان در سوگ خادم‌الرضا؛

سوگواره مجازی ادبی و هنری «شهید جمهور» برگزار می‌شود

چهارمحال و بختیاری - اصحاب فرهنگ و هنر استان چهارمحال و بختیاری، سوگواره مجازی ادبی و هنری را تحت عنوان «شهید جمهور» به یاد خادم‌الرضا آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش برگزار می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شهرکرد، پیام احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در اقدامی مردمی و خودجوش، اصحاب فرهنگ و هنر استان، سوگواره مجازی ادبی و هنری را تحت عنوان «شهید جمهور» برگزار می‌کنند. این رویداد به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور، آیت الله رئیسی و همراهان فداکارشان، که جان خود را در راه خدمت به ایران اسلامی فدا کردند، برپا شده است.

احمدی افزود: برای این سوگواره، هنرمندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های مختلفی چون شعر، داستان کوتاه، عکس نوشته، پادکست و موشن‌گرافی ارائه دهند. این تنوع، فرصتی است تا هر هنرمند با استفاده از تخصص و خلاقیت خود، به بهترین شکل ممکن به این شهدا ادای احترام کند.

وی در خصوص زمان برگزاری و شیوه ارسال آثار گفت: هنرمندان و علاقه‌مندان تا تاریخ جمعه، ۴خرداد ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند تا آثار خود را برای شرکت در این سوگواره ارسال کنند.آثار می‌بایست از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۰۴۵۳۲۳۸۸۰ ارسال گردد. این روش ارسال، امکان دسترسی آسان و سریع به هنرمندان را فراهم می‌آورد و مشارکت گسترده‌تری را تشویق می‌کند.

این سوگواره فرصتی است تا اصحاب فرهنگ و هنر، با زبان هنر خود، به اشتراک‌گذاری احساسات و اندیشه‌هایشان در قالب‌های متفاوت و خلاقانه بپردازند و یاد و نام فرزند ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهان شهیدش را زنده نگه دارند.

نظر شما