شناسهٔ خبر: 66776096 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان خبر داد

پیشرفت ۵۴ درصدی تملک فاز دوم خیابان استاد شهریار

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: تملک فاز دوم خیابان استاد شهریار حدفاصل خیابان شهید باهنر تا گذر شیخ فائض با هزینه‌ای بالغ‌بر ۲۶۲ میلیارد تومان در حال انجام است و تاکنون ۵۴ درصد پیشرفت داشته است.

صاحب‌خبر -

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت احداث فاز دوم خیابان استاد شهریار اظهار کرد: محله شمس‌آباد از محلاتی با تراکم ساخت‌وساز بوده و تردد در این محلات را با مشکل روبه‌رو کرده است، از این‌رو احداث خیابان‌ها در دل محلات علاوه‌بر اینکه موجب تغییر در سبک ساخت‌وساز می‌شود، موجب تسهیل در تردد شهروندان نیز خواهد شد.

وی افزود: طی سال‌های گذشته فاز نخست خیابان استاد شهریار حدفاصل بزرگراه شهید ردانی‌پور تا معبر شیخ فائض احداث شده است و فاز دوم آن در دستور تملک و آزادسازی قرار گرفت.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به پیشرفت ۵۴ درصد تملک طرح فاز دوم خیابان استاد شهریار تصریح کرد: از ۷۹ پلاک در مسیر ۴۳ پلاک به مساحت ۶۴۶۱ مترمربع نیاز به توافق دارد تا عملیات احداث این معبر به طول ۶۰۰ متر و عرض ۲۴ متر اجرا شود.

محمدحسینی خاطرنشان کرد: با تملک کامل بوستان شمس در محله شمس‌آباد و تملک و احداث خیابان استاد شهریار، آینده‌ای درخشان در این محله خواهیم داشت.

نظر شما