شناسهٔ خبر: 66775983 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

چشم امید نکونام به سه تفنگدار

چشمی، ماشاریپوف و بلانکو درترکیب استقلال به مردانی کلیدی و مهم تبدیل شده‌اند و نکونام درهفته‌های پایانی چشم به ساق‌های این بازیکنان می‌دوزد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 هفته‌های پایانی برای آبی پوشان پایتخت به طورحتم به سختی سپری می‌شود. شاگردان جواد نکونام حالا بیشتر از هر زمانی تحت فشار هستند و در این بین سرمربی استقلال و البته هواداران این تیم، چشم به برخی بازیکنان دارند، تا با درخشش در سه بازی باقی مانده بتوانند به نتایج مورد نظر و البته حداکثر امتیازات برای رسیدن به قهرمانی را به دست آورند.

روزبه چشمی در خط دفاعی استقلال یکی از بازیکنانی است که بار‌ها گره از کار آبی پوشان باز کرده و توانسته در کنار دفاع همه جانبه از دروازه استقلال، گاهی با رسیدن به دروازه حریفان، استقلال را به برتری برساند.

بازی حساس مقابل سپاهان یکی از بازی‌هایی بود که چشمی با به ثمر رساندن تک گل بازی، استقلال را به ۳ امتیاز رساند تا او نیز به یکی از مهم‌ترین بازیکنان میدان تبدیل شود.  

درعین حال ماشاریپوف کارش را از نیم فصل دوم در استقلال شروع کرده و حالا یکی از بازیکنان کلیدی استقلال است و البته چشم هواداران و کادر فنی در سه بازی آینده به این بازیکن خواهد بود؛  او هم در مواقع حساس می‌تواند به داد استقلالی‌ها برسد و موثر واقع شود.

اما سومین بازیکن که آبی پوشان حسابی روی او حساب بازکرده اند، گوستاو بلانگو است که روز به روز در ترکیب استقلال عملکرد بهتری داشته است. او برعکس نیمه فصل اول رقابت ها، در نیم فصل دوم عملکرد بهتری ازخود به جا گذاشته است.

 این بازیکن در بازی با مس رفسنجان دو گل زد تا تیمش بازنده از زمین خارج نشود. برد استقلال مقابل آلومینیوم اراک هم با تک گل بلانکو محقق شد. اما اوج کار این بازیکن در دیدار حساس استقلال مقابل ذوب آهن رقم خورد؛ جایی که بلانکو در دقیقه ۹۴ بازی با گلی که به ثمر رساند، استقلال بازنده را به برنده تبدیل کرد و البته سه امتیاز با ارزش نصیب آبی پوشان شد.

حالا استقلالی‌ها در سه هفته آینده، چشمان تلاش همه بازیکنان استقلال دوخته شده است، اما انتظار هواداران از این سه بازیکن به طور حتم برای بازکردن گره‌های بازی‌ها بیشتر است.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما