شناسهٔ خبر: 66775312 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

پیام فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) در پی شهادت آیت الله رئیسی؛

شهادت چهره‌های خدوم، عامل پویایی، وحدت و انسجام بیشتر در جامعه و تقویت امنیت ملی است

سردار «رفیعی آتانی» در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور مردمی و همراهانش پیام تسلیتی صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پی شهادت خادم الرضا آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردمی و همراهانش پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

در پی سانحه هوایی روز گذشته، خبر شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور نجیب، با اخلاق و مردمی کشورمان در صدر اخبار دنیا قرار گرفت. آیت الله رئیسی یار امام و رهبری عزیز در چهار دهه پرافتخار انقلاب و شخصیتی مردمی و خوش سابقه در همه پست‌های خدمتی بود. فعالیت خالصانه در دوران خادمی حرم امام رضا (علیه السلام)، خدمت در دستگاه قضا و دولت، از ایشان یک چهره مردمی، تزریق کننده آرامش به فضای سیاسی کشور و حلال مسائل کلان در عرصه حکمرانی به یادگار مانده است.

همچنین لازم به ذکر است دولت سیزدهم علاوه بر مردمی بودن، فعال سازی دیپلماسی و نقش آفرینی در صحنه های مهم بین‌المللی، دستاوردهای بزرگی داشت که نام پرافتخار دکتر حسین امیرعبداللهیان در این میدان می‌درخشد. پرچم تطبیق میدان و دیپلماسی با نام اولین وزیر خارجه شهید در تاریخ ملت بزرگ ایران ماندگار شد.

روز گذشته صحنه های زیبایی مانند تضرع و نیایش اقشار مختلف مردم در مساجد و خیابان‌ها نشان داد جامعه ایرانی با وجود تکثر در نگاه و علایق سیاسی در بزنگاه‌ها وحدت و انسجام خود را به رخ خواهند کشید.

تجربه تاریخی شهادت شهیدان رجایی و باهنر، شهدای دستگاه قضایی به ویژه سیدالشهدای حقوقدانان دکتر بهشتی و یارانش و اینک شهادت سیدالشهدای خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش، نشان داد که شهادت چهره‌های خدوم، عامل پویایی، وحدت و انسجام بیشتر در جامعه و تقویت امنیت ملی است.

بی شک و تردید اعلام می کنیم به فضل خدا و با وجود رهبری عزیز و ساختار قوی جمهوری اسلامی، هیچ اختلالی در روند اداره کشور به وجود نمی‌آید و همه مسوولان و مدیران و نیروهای خدوم در بخش های مختلف، برای پیشبرد امور و تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی پای کار هستند.

اینجانب به نمایندگی از طرف مسوول محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه، حفاظت اطلاعات و رزمندگان پرافتخار سپاه حضرت صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) شهادت پرافتخار رئیس جمهور محبوب و مغتنم و سایر شهدای عالیقدر این حادثه جانسوز «آیت الله سید محمدعلی آل هاشم (نماینده مکرم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز)، دکتر حسین امیرعبداللهیان (وزیر خارجه جهادی و انقلابی کشور)، دکتر مالک رحمتی (استاندار خدوم آذربایجان شرقی)، سردار سرتیپ پاسدار محمد مهدی موسوی (فرمانده شجاع یگان حفاظت نهاد ریاست جمهوری) و شهدای عزیز کادر پرواز سرهنگ خلبان سید طاهر مصطفوی، سرهنگ خلبان محسن دریانوش و سرگرد فنی بهروز قدیمی» را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه)، رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده معزز شهیدان، ارتش غیرتمند جمهوری اسلامی و آحاد ملت قهرمان و قدرشناس ایران به ویژه به نماینده دولت در استان قزوین، جناب آقای دکتر اعلایی استاندار محترم تبریک و تسلیت عرض می‌ نماییم و به برادران خود در استانداری قزوین قول می‌دهیم که در کنار آنها، شهر به شهر، روستا به روستا، بیابان به بیابان می آییم و با نگاه مهربان، طعم خدمت بی‌منت را همچون خادم امام رضا(علیه السلام) و رئیس جمهور شهید به مردم شریف استان اولین رئیس جمهور شهید ایران اسلامی شهید رجایی هدیه می دهیم و در این مسیر همچون آیت الله رییسی خستگی ناپذیر خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما