شناسهٔ خبر: 66775301 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

پیام تسلیت مسئولان شهرستان لامرد در پی شهادت آیت‌الله رئیسی

مسئولان و مدیران شهرستان لامرد در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان وی به صورت جداگانه پیام‌هایی صادر کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، مسئولان و مدیران شهرستان لامرد در پی شهادت آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور و همراهان وی به صورت جداگانه پیام‌هایی صادر کردند.
 
پیام «احمد خضری» فرماندار لامرد:
 
بسم الله الرحمن الرحیم 
 
مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَىٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلٗا
 
شهادت، برازنده و مزد انسان‌هایی است که خدمت به مردم را توفیق می‌دانند و برای رضایت خداوند کریم قدم هایشان را استوار بر میدارند و در هیاهوی دشمن و ناملایمات زمانه، لحظه‌ای از راه راستین خود باز نمی‌گردند.
 
پرواز شهادت گونه مردی از سلاله رسول خدا، خادم الرضا، در روز ولادت امام مهربان و بزرگوارمان حضرت ثامن الحجج (ع) برای ما بازماندگان در این را پر بهجت، هزاران پیام و اشاره دارد.
 
مردی که از روز نخست همه همت خود را برای شکوفایی ایران اسلامی گذاشت و هنگامی که در میان سیل خروشان مردم حاضر می‌شد دست به سینه می‌ایستاد تا بگوید خدمت گذاری به آنها تکلیفی است که نباید بر زمین بماند.
 
عروج غم انگیز مردی که حضرت اقا امام خامنه‌ای در پیام آخرین‌شان از ایشان به عنوان (خدمتگزار صمیمی و مخلص و با ارزش) یاد می‌کند بسیار دردناک و فقدانش مایه تاثر و تألم است.
 
اینجانب شهادت این مجاهد نستوه حضرت آیت الله رییسی و همراهان شریف ایشان را ابتدا به محضر ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه‌ای و پس از آن به محضر ملت بزرگ ایران، تسلیت عرض میکنم.
 
گرچه ما انسانی پاک سرشت و مردی کاردان و سخت کوش را از دست داده ایم، اما همانگونه که حضرت آقا فرمودند لحظه‌ای در راه خدمت به این مردم قدرشناس کوتاهی نخواهیم کرد و نخواهیم گذاشت علم خدمت گذاری آن به حق پیوستگان بر زمین بماند.
 
پیام تسلیت علی محمودی شهردار لامردی و اعضای شورای اسلامی شهر لامِرد:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربِّک راضیهً مَرضیه
 
خبر عروج شهادت گونه و مظلومانه‌ی شهید سید ابراهیم رئیسی خادم الرضا و دیگر شهیدان راه خدمت چنان سنگین و اندوهگین است که باورش برایمان ناممکن و داغش به این آسانی تسلی نخواهد یافت. 
 
آری شهادت شیرین‌ترین پاداش کسانی که در راه خدمت به مردم این ولی نعمتان نظام و انقلاب و گره گشایی از مشکلات آنان روز و شب نمی‌شناسند، پس گوارای شان باد شهد شیرین شهادت 
 
اینجانبان ضمن عرض تسلیت این مصیبت جانکاه و بزرگ به محضر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله)، خانواده‌های معزز شهدای راه خدمت و مردم شهید پرور ایران اسلامی به ویژه مردم شریف و ولایت مدار شهر لامِرد، برای آن شهیدان سفرکرده علو درجات بهشتی و همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) از خداوند متعال مسألت می‌نماییم. 
 
انتهای پیام/

نظر شما