شناسهٔ خبر: 66774848 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده ولی‌ فقیه در سیستان‌وبلوچستان:

شهید آیت‌الله رئیسی، الگویی تمام‌ عیار برای خدمت شد

مراسم سوگواری شهادت شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه با حضور آیت‌الله محامی نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان، محمد کرمی استاندار، مسئولان، سران طوایف و اقشار مختلف مردم شیعه و اهل سنت در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

آیت‌الله مصطفی محامی در این مراسم ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هئیت همراه اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول عمر با برکت خود مستظهر به لطف الهی بوده و فراز و نشیب‌ها، فتنه ها و شهادت بزرگان زیادی را داشته از جمله شهادت شهید بهشتی، شهید رجایی، شهید باهنر و بزرگان و فرماندهان نظامی و انتظامی که به شهادت رسیدند اما خللی در انقلاب اسلامی ایجاد نشد و این به برکت ولایت فقیه و امامت حضرت امام خمینی(ه) و سپس هدایت‌های مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: لطف الهی همواره شامل حال ملت ما بوده و نگرانی نداریم و مطمئن هستیم که لطف خداوند متعال مجددا شامل حال این ملت خواهد شد و انقلاب اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری راه خود را استوار طی خواهد کرد.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: مهم این است که ولی فقیه و مقام معظم رهبری ستون خیمه انقلاب است و تا زمانی که این ستون پابرجاست همه افراد از هر فکر، گروه و جناحی زیر چتر انقلاب خواهند بود و برای وفاداری به ولایت و دفاع از اسلام حاضر خواهند بود.

وی گفت: حضور خودجوش مردم نشان دهنده همین جهت بوده و امیدوار کننده است و این حضور برای عرض تسلیت به مقام معظم رهبری و برای تجدید پیمان با ایشان است که ما همچنان در مسیر نورانی انقلاب گام خواهیم برداشت.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان در ادامه به بیان ویژگی‌های اخلاقی، شخصیتی و رفتاری شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و شهید آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم پرداخت.

وی اضافه کرد: شهید سید ابراهیم رئیسی زندگی با سعادتی داشت و الگویی تمام‌عیار برای خدمت شد و در مسیر خدمت به شهادت رسید که ما باید ادامه دهنده راه این شهدای بزرگوار باشیم و با عزم راسخ‌تر و تلاش بیشتر در هر جایگاهی که قرار داریم با هدایت مقام معظم رهبری کار بیشتری انجام دهیم تا دشمن امیدوار به ایجاد خلل در کار انقلاب نباشد و آگاه باشد که اگر عَلَم خدمت از دست خدمتگزاری بیفتد هستند خدمتگزاران دیگری که این عَلَم را در دست بگیرند.

آیت‌الله محامی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرموند که توصیه‌های لازم صورت گرفته و هیچ نگرانی وجود ندارد و کشور همچون گذشته مسیر تعالی و رشد و پیشرفت خود را دنبال خواهد کرد و مسئولان هم باید به خدمتگزاری بیشتر ادامه دهند و مردم نیز بصیرت و هوشیاری خود را حفظ کنند و تحت تاثیر تبلیغات دشمن قرار نگیرند.

امام جمعه زاهدان اضافه کرد: ما مستظهر لطف خدا هستیم و ستون خیمه انقلاب ان‌شاءالله پابرجا خواهد ماند و اگر عزیزان و بزرگان ما با شهادت از دست ما می روند ان‌شاءالله که خداوند سایه رهبر معظم انقلاب و ستون خیمه انقلاب را مستدام بدارد و همه ما در زیر چتر انقلاب‌ به سربازی خود ادامه خواهیم داد.

وی گفت: یکی از نمونه‌های این امیدواری این است که همه کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند از هر جناح، حزب و گروهی که هستند به میدان آمده‌اند و نشان دهنده وحدت و انسجام ملت قهرمان ما برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی است و باید تلاش کنیم تا این وحدت و انسجام بیش از گذشته تقویت شود که این هندلی، هم‌فکری و همراهی ما خاری در چشم دشمنان اسلام خواهد بود.

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان گفت: ما در استان سیستان و بلوچستان اهمیت این اتحاد و انسجام را بیشتر از سایر نقاط احساس می‌کنیم و نقش وحدت را در حفظ امنیت پایدار و زمینه سازی برای رشد و پیشرفت اقتصادی و عمرانی بیشتر از هر کس دیگر احساس می‌کنیم و امیدواریم با هدایت مقام‌ معظم رهبری و همت و تلاش همه مسئولان و همکاری همه مردم این مسیر رشد و پیشرفت کشور با قوت ادامه پیدا کند و همچنان شاهد امنیت پایدار و تعالی اقتصادی، علمی، فرهنگی و معنوی کشورمان باشیم.

انتهای پیام

نظر شما