شناسهٔ خبر: 66774698 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

پیام تسلیت رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور

امین کلاهدوزان، رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی طی پیامی شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش سیتنا، متن پیام تسلیت امین کلاهدوزان رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

انّا لله و انّا إلیه راجعون

دولت سیزدهم که با شعار دولت مردمی کار خود را آغاز کرده است، رویکرد خدمتگزاری و خستگی‌ناپذیری خود را وامدار نگاه، منش و رفتار شهید آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی می‌داند؛ چنانکه تأکید ایشان به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی کشور بر خدمت صادقانه و اولویت دادن به مردم، ترجیع بند تمامی جلسات عمومی و نشست‌های داخلی در بدنه قوه مجریه بود.

حادثه روز گذشته که در حین بازدید و پیگیری امور اجرایی در منطقه شمال‌غرب کشور برای ایشان و هیئت همراه اتفاق افتاد، غمی بزرگ در سینه ملت شریف ایران ایجاد کرد و ما را در فقدان شهید جمهور به سوگ نشاند.

اینجانب به نمایندگی از کلیه همکاران مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، ضمن عرض تسلیت شهادت آیت الله دکتر سیّد ابراهیم رئیسی و همراهان محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران، اعلام می‌دارد که راهبرد رئیس‌جمهور محترم را در خدمت صادقانه به مردم با همتی مضاعف ادامه خواهیم داد و به لطف خدا مسیری که در این دولت شروع شد را با همّت عالی و انگیزه‌ای دوچندان به اتمام خواهیم رساند.

در پایان از خداوند بزرگ برای خانواده و بازماندگان آرزوی صبر و برای شهدای این حادثه به برکت وجود امام علی ابن موسی الرضا (ع) خواستار درجات عالی هستم.

انتهای پیام

 

نظر شما