شناسهٔ خبر: 66774671 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

با برگزاری مراسم سوگواری؛

ذکر عزای فقدان رئیس جمهور در سنندج

کردستان - مراسم عزاداری و سوگواری شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان خدوم وی، با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان، استاندار و معاونین، جمع زیادی از مسئولان و آحاد مختلف مردم در مسجد مهدیه سنندج برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سنندج، مسجد مهدیه سنندج دوشنبه شب میزبان خیل عظیمی از مردم و اقشار مختلف استان کردستان بود که به ذکر عزای فقدان رئیس جمهور و همرا هان گرانقدرشان در سانحه هوایی طی روز گذشته پرداخته شد.

امام جماعت مسجد مهدیه سنندج در این مراسم به سخنرانی پیرامون ویژگی های مجاهد شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و دیگر همراهان ایشان پرداخت.

ذکر عزای فقدان رئیس جمهور در سنندج

حجت الاسلام توکلی، با بیان اینکه تلاش مجاهدانه و خستگی ناپذیر آقای رئیسی منجر به شهادت ایشان شد، افزود: شهادت حق این شهید خدمت بود که به لین درجه نائل آمدند.

وی از آیت الله شهید رئیسی به عنوان احیاگر کار و تلاش خدمت جهادی و انقلابی یاد کرد و بیان داشت: ایشان محبوب و پرتلاش بود و شبانه روز خدمت می‌کرد و در کمال فروتنی و تواضع در بین مردم حاضر می شد.

ذکر عزای فقدان رئیس جمهور در سنندج

در این مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور فقید و همراهانشان، خادمین آستان مقدس رضوی با پرچم مطهر امام رضا علیه السلام نیز حاضر شدند و فضای گرامیداشت خادم الرضا (ع) باحضور خادمان آن امام رئوف، رنگ و بوی بهشت رضوی به خود گرفت.

نظر شما