شناسهٔ خبر: 66774374 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

نشست هم اندیشی کارشناسان اورژانس اجتماعی گلستان با حضور دکتر علیرضا طاهری زاده و رئیس مجتمع حمایتی قضایی شوق زندگی

نشست هم اندیشی کارشناسان اورژانس اجتماعی گلستان با حضور دکتر علیرضا طاهری زاده مدیر کل و نیلوفر حکیمی سرپرست مجتمع حمایتی قضایی شوق زندگی در بهزیستی استان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان گلستان یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه علیرضا طاهری زاده مدیرکل ، نیلوفر حکیمی سرپرست مجتمع قضایی شوق زندگی با کارشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی استان نشست تخصصی برگزار کردند.

نشست هم اندیشی کارشناسان اورژانس اجتماعی گلستان با حضور دکتر علیرضا طاهری زاده و رئیس مجتمع حمایتی قضایی شوق زندگی

در ابتدای جلسه طاهری زاده بیان نمود مجتمع شوق زندگی باعث ایجاد هم افزایی و تعامل بین دستگاه های اجرایی شده است و باعث میشود بسیاری از مسائل به سرعت حل و رفع شوند و این مجتمع کمک شایانی به برون رفت و چاره اندیشی مشکلات بهزیستی خواهد کرد. سپس حکیمی سرپرست مجتمع شوق زندگی راهبرد این مرکز را تسهیلگری و کاهش موازی کاری بین سازمانهایی که در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی با سیاست اشتراکی فعالیت می کنند عنوان کرد و افزود: با توجه به گستردگی دائم دامنه آسیب های اجتماعی، برنامه داریم تا با تجمیع ظرفیتها و همسویی سازمانهایی که ظرفیتهای متنوع در این راستا دارند شاهد کاهش آسیبهای اجتماعی در شهر باشیم. و درادامه کارشناسان اورژانس اجتماعی به بیان چالش ها، مسائل و مشکلات در حیطه وظایف خود پرداختند.

نظر شما