شناسهٔ خبر: 66773438 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

تسلیت جامعه قرآنی مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه وی در سانحه هوایی

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، متن پیام تسلیت جامعه قاریان مشهد بدین شرح است:

بسمه تعالی

و بشّرالصّابرین الّذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انّا لله و انّا الیه راجعون
 
در سالروز میلاد مسعود حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در سانحه جانسوز بالگرد، روح بلند خادم مردم، خادم الرضا(ع) حضرت آیةالله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور مردمی، آسمانی شد.
جامعه قاریان قرآن مشهد عروج ملکوتی ایشان و همراهان عزیزشان را که در مسیر خدمت به ملت بزرگ ایران بمقام شهادت نائل آمدند به محضرحضرت ولی عصر(عجل الله فرجه)، مقام معظم رهبری و عموم ملت ایران تسلیت عرض میکند.
رییس جمهور خدوم ایران به مصداق آیه و الذین هاجروا فی سبیل الله ثم قتلوا او ماتوا لیرزقنهم الله رزقا حسنا در راه خدمت به مردم و پیشرفت کشور سر از پا نمی شناخت و سرانجام در این مسیر جان خود را. فدای خدمت به ملت ایران کرد.
تعهد و توسل ایشان به ساحت نورانی قرآن و ساحت منور حضرت رضا(ع)را به کرات در طول سالها مجاهدت و مسئولیت ها به خاطر داریم. آنجا که در مجمع عمومی سازمان ملل در مقابل سران کشورهای مختلف و رسانه ها قرآن را بر دست بلند کرده، آیات مبارک قرآن را بر. زبان جاری نموده فرمود: این نخستین بار نیست که کلمات خداوند را می سوزانند و گمان می کنند صدای ملکوت را برای همیشه قطع کرده‌اند، اما تعالیم قرآنی برای جوامع بشری هرگز نمی سوزد و آتش توهین و تحریف،حریف حقیقت نخواهدشد.
خاطره خوش خدمات ارزنده #سیدالشهدای_خدمت به مردم شریف هرگز از حافظه تاریخی مردم ایران پاک نخواهدشد.
برای روح بلند ایشان و همراهان بزرگوارشان که نام عزیز هرکدام  از ایشان در جریان خدمت به مردم،درخشان است،طلب نعیم الهی در اعلی علیین داریم.

نظر شما