شناسهٔ خبر: 66772382 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در گفت‌وگوی تلفنی با مخبر

رئیس جمهور ونزوئلا: رئیسی نماد مقابله با یکجانبه‌گرایی در دوران معاصر بود

نیکولاس مادورو در تماس با سرپرست قوه مجریه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی نماد مقابله با یکجانبه‌گرایی در دوران معاصر بود، گفت: صمیمانه با دولت و ملت ایران همدردیم و یقین داریم مسیر پیش روی این کشور سرشار از موفقیت و پیروزی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، نیکولاس مادورو شامگاه دوشنبه در تماس تلفنی با محمد مخبر گفت: مراتب تسلیت خود را به نمایندگی از ملت ونزوئلا به رهبری معظم انقلاب اسلامی ، دولت و مردم ایران ابراز می دارم.

وی افزود: آیت الله رئیسی برادر بزرگ من و نماد یک انقلابی و آزادی خواه تمام عیار در عصر فعلی ما بود.رئیس جمهور ونزوئلا تصریح کرد: روابط ایران و ونزوئلا روابطی تاریخی است و دوستی و برادری ماهمیشگی خواهد بود.

مادورو اظهار کرد: به مردم شریف ایران به ویژه خانواده محترم دکتر رئیسی تسلیت می گویم و یقین دارم آینده جمهوری اسلامی ایران مثل تمام آزادی خواهان روشن و سرشار از موفقیت است.

محمد مخبر سرپرست قوه مجریه نیز در این گفت‌وگوی تلفنی با تشکر از همراهی و همدلی نیکولاس مادرو گفت: پیوند ایران و ونزوئلا ناگسستنی است و ما روابط مان را در عالی ترین سطح راهبردی ادامه خواهیم داد.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور فقید (شهید) ما یک مردم دوست واقعی بود که در نهایت جانش را در مسیر خدمت به مردم ایران نثار کرد.

مخبر ادامه داد: راه و مسیر دو ملت مقابله با یک جانبه گرایی در جهان است و ما در این مسیر همواره در کنار شما هستیم.

انتهای پیام

نظر شما