شناسهٔ خبر: 66772261 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شانا | لینک خبر

پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی ارتحال شهادت‌گونه رئیس‌جمهوری

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی ارتحال شهادت‌گونه و مظلومانه سید ابراهیم رئیسی و همراهانشان در پی حادثه سقوط بالگرد را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف و باعظمت ایران تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش شانا، متن پیام تسلیت آیت‌الله صادق آملی لاریجانی به این شرح است:

«ارتحال شهادت‌گونه و مظلومانه رئیس‌جمهوری، نماینده ولی‌ فقیه در استان آذربایجان شرقی، وزیر امورخارجه، استاندار آذربایجان شرقی و همراهانشان در پی حادثه سقوط بالگرد در ورزقان غمی جانکاه بر امت و ملت ایران اسلامی رقم زد.

مرحوم رئیسی در سالیان متمادی در مناصب مختلف خدمتگزاری به نظام اسلامی توفیقات بسیاری داشت. وی در جایگاه ریاست‌جمهوری همانند سال‌های خدمت در قوه‌ قضائیه و تولیت آستان قدس رضوی، همواره در میانه میدان بود و تلاش‌های مستمر وی در راستای وظایفش از ویژگی‌های بارز وی بود.

از حق متعال مسئلت دارم همان‌گونه که در عرصه‌های مختلف عنایات خاصه خویش را بر نظام اسلامی و مردم عزیز ارزانی داشته است، در این حادثه اخیر هم با الطاف رحیمانه خویش ملت شریف و بزرگ ایران را مورد امتنان ربوبی قرار دهد و آن خادمان عزیز پرتلاش را در جوار رحمت خویش متنعم سازد.

اینجانب بار دیگر این مصیبت جانکاه را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف و باعظمت ایران، خانواده‌های محترم‌ درگذشتگان، اعضای دولت و خدمتگزاران نظام اسلامی تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال رحمت و مغفرت برای آن عزیزان سفر کرده و صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت می‌کنم.»

نظر شما