شناسهٔ خبر: 66772235 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون استاندار کردستان:

خدمات خادم جمهور در کردستان بازنشر شود

رمضانی گفت: رسانه ها با تولید محتوای امید آفرین، بذر امید ادامه راه دکتر رئیسی را به مردم ایران به ویژه کردستان مخابره کنند.

صاحب‌خبر -

مهدی رمضانی در جلسه فوق العاده شورای اطلاع رسانی استان ضمن باز روایت حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و استاندار این استان تشریح کرد: شهادت خادم الرضا و سید محرومان به همراه تیم همراه بسیار ضایعه بزرگ و سهمگینی است و جای این مرد خادم به این زودی‌ها پر نخواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان به ابعاد شخصیتی شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی در خدمت صادقانه، با اخلاص و ایمان راستین در دوران ریاست جمهوری اشاره کرد و از رسانه‌ها خواست در باز نشر خلاقانه خدمات خادم جمهور در کردستان قلم فرسایی کنند.

وی با بیان اینکه مردم کردستان خاطره شیرینی از خدمات خادم جمهور دارند و این رسالت رسانه‌ها را به نسبت باز روایت حرفه ایی این خدمات کاملا توسعه گرایانه، سنگین‌تر می‌کند؛ گفت: ابراز احساسات مردم کردستان نسبت به شهادت رئیس جمهور و تیم همراه در قاب رسانه ملی نشانه زندگی واقعی سید محرومان در بین مردم است.

رمضانی، حضورخادم جمهور در تمام تلخی و شیرینی‌های مردم از جمله همدردی در تراژدی حوادث سیل و زلزله و یا لحظه ثبت و ضبط خاطره شیرین بهره برداری از کلان پروژه‌های ماندگار را از خصایص رئیس جمهور شهید عنوان کرد و افزود: افق بلند و نگاه منیع این شخصیت جهادی شهید در مقام ریاست قوه مجریه در تاریخ جاودانه است.

وی با تاکید چندباره بر وقوع تلخ ضایعه بزرگ شهادت رئیس جمهور و تیم همراه، به رسانه‌ها پیشنهاد داد که از هم اکنون با نگارش خبر، گزارش، مصاحبه‌های حرفه ایی و تولید محتوای امید آفرین بذر امید ادامه راه دکتر رئیسی را به مردم ایران به ویژه کردستان مخابره کنند.

رمضانی خاطر نشان کرد: جهان بینی رئیس جمهور شهید، ساختن «ایران قوی» با تمام نشانه‌های «تمدن اسلامی» مورد انتظار رهبری بود و تمام و کمال بر این محور برنامه ریزی و تا آخرین لحظه شهادت برای تحقق این شعار در سطح ملی و جهانی تلاش کرد.

نظر شما