شناسهٔ خبر: 66772155 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز:

آیت‌الله ابراهیم رئیسی «مهاجر الی‌الله» بود

فارس_ نماینده ولی فقیه در استان فارس، آیت‌الله ابراهیم رئیسی را «مهاجر الی‌الله» خواند که چیزی جز خدمت به مردم مدنظر نداشت و به دشمنان امت اسلام هشدار داد که راه شهادت تا ریشه‌کن شدن استکبار ادامه خواهد داشت

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شیراز؛ آیت‌الله لطف‌الله دژکام در مراسم بزرگداشت رئیس جمهور فقید که در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: شهادت بزرگمرد خدمت را به مقام معظم رهبری، آحاد امت اسلامی، جبهه مقاومت و بالاخص مردم بزرگوار ایران که یک خدمتگزار صدیق را از دست دادند، تسلیت می‌گوییم.

وی افزود: خدای متعال بخشاینده و رحیم است. آنچه که همه باید توجه داشته باشیم، این است که در معامله با خدا کسی ضرر نمی‌کند و این عزیزی که امروز در سوگش نشسته‌ایم، اهل معامله با خدا بود.

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی «مهاجر الی‌الله» بود، گفت: او دل از همه چیز برداشته بود و چیزی به جز خدمت به مردم عزیز مدنظرش نبود و هر کسی که این‌چنین قدم به راه مهاجرت و عروج الی‌الله بگذارد، خدا می‌فرماید اجر و پاداشش با ماست.

امام جمعه شیراز سپس به بیان وظایفی پرداخت که بر عهده جاماندگان از کاروان شهداست. او گفت: این جمعیتی که امروز به صورت خودجوش حرکت کرده و برای عرض ادب و احترام به ساحت شهدای خدمت به این حرم مطهر قدم گذاشته است، باید وظایف خود را مرور کند.

نظر شما