شناسهٔ خبر: 66772151 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان؛

جامعه دانشگاهی شهید باهنر کرمان در سوگ شهید راه خدمت

کرمان- رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان در پیامی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‎الملّة و خادم‌الرّضا (ع)، رئیس‌جمهور اسلامی ایران و هیئت همراه ایشان را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمان، در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‎الملّة و خادم‌الرّضا (ع)، رئیس‌جمهور اسلامی ایران و هیئت همراه ایشان، دکتر حسین اکبری‌فرد، رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان و نماینده وزیر عتف در استان کرمان، در پیام تسلیتی رئیس‌جمهورِ شهید را نماد خدمت و سمبل سخت‌کوشی و تواضع دانست.

متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرّحمن الرّحیم «مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا» (احزاب: ۲۳)

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب و مردمیِ ایران، که اکنون به برکت شهادت در راه خدا، در قهقهه مستانه خویش عند ربّهم یرزقون است، نماد خدمت و سمبل سخت‌کوشی و تواضع بود.

اندیشۀ دینی و تلاش ایشان در کسب رضایت خداوند، تبعیّت از ولایت، روحیّه انقلابی و جهادی، متانت و ادب، رعایت عزّت مردم و نظام اسلامی و تأکید کم‌نظیر ایشان بر خدمت به مردم، آن شهید فقید را در کانون وحدت اجتماعی قرار داده و ایشان را به‌عنوان مهم‌ترین کنشگر سیاسی و اجرایی سال‌های اخیر در هم‌گرایی و هم‌افزایی همۀ نیروهای انقلاب و یاران صدیق رهبری معرّفی نمود.

اینجانب شهادت ایشان و هیئت همراهشان را محضر امام‌زمان (روحی فداه)، رهبر معظّم انقلاب، وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری، مردم شریف ایران، خاصّه مردم نجیب استان کرمان و به‌ویژه جامعه دانشگاهیِ استان، تسلیت عرض نموده و با تأکید بر تلاش بی‌وقفه در راه خدمت به مردم، که آرمان رئیس‌جمهور شهیدمان بود، از بارگاه الهی برای آن شهدای گران‌قدر حشرِ با اولیای الهی و برای ایران سربلند و به‌ویژه خانواده‌های داغدار شهدا صبر و اجر مسئلت دارم.

به گزارش ایبنا، ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

نظر شما