شناسهٔ خبر: 66772029 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

در بیانیه شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

رئیس جمهور متلخق به اخلاق نبوی بود

کهگیلویه و بویراحمد- شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شهادت سید ابراهیم رئیسی و همراهانش پیام تسلیتی صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یاسوج، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم


انا لله و انا الیه راجعون راجعون



"مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا"


خبر شهادت رئیس جمهور مردمی سیدابراهیم رئیسی رضوان الله تعالی علیه، خبری ناگوار و جانسوز برای همه آزادگان جهان بویژه ملت شریف ایران است. آیت الله رئیسی عالمی اندیشمند، رئیس جمهوری مردمی، مجاهدی مخلص و مدیری متخلق به اخلاق نبوی بود که در شب میلاد حضرت ثامن‌الحجج علیه‌السلام در انجام خدمت به مردم عزیز ایران آسمانی و ضیافت رضوی نصیبش شد. همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب اشاره فرمودند، شهادت ایشان تداوم خدمت به ملت است و نه تنها مسیر خدمت به مردم مختل نشده بلکه مسئولان با توان بیشتر به امر خدمت صادقانه ادامه خواهند داد.


در همین راستا شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن ادای احترام و خضوع در برابر خدمات و تلاش های شبانه روزی آن خدمتگزار صدیق بدینوسیله شهادت رئیس جمهور مردمی حضرت آیت‌الله رئیسی و آیت‌الله سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده، ولی فقیه و مردمی استان آذربایجان شرقی و دکتر حسین امیرعبداللهیان دیپلمات انقلابی و وزیر خارجه و دکتر مالک رحمتی استاندار تلاشگر آذربایجان شرقی و سردار دلسوز سید مهدی موسوی و خلبانان و کادر پرواز را به پیشگاه امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران و نیز خانواده معظم آن‌ها تبریک و تسلیت عرض می نماید و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و رحمت و رضوان الهی در بهشت برین و برای بازماندگان محترم ایشان صبر جمیل و اجر جزیل طلب می نماید.

بدون تردید با تدبیر مقام معظم رهبری و سایر مسئولین ذیربط خللی در خدمتگذاری به مردم عزیزمان ایجاد نخواهد شد.

نظر شما