شناسهٔ خبر: 66772008 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین؛

آیت اله رئیسی یک الگوی عملیاتی ماندگار برای خدمت به مردم ارائه کرد

کاظمی گفت: در این مقطع حساس و مهم انقلاب اسلامی، آیت اله رئیسی یک الگوی عملیاتی ماندگار ارائه کرد که طبق آن در متن مردم و تشنه خدمت به مردم باشیم

صاحب‌خبر -

قزوین_ به گزارش بسیج، عصر امروز نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی استان به ریاست عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد.

کاظمی در این نشست ضمن عرض تسلیت درگذشت شهادت گونه شهدای خدمت بیان کرد: شهادت سید محرومان، آیت‌الله رئیسی، غم جانگدازی است که همه ما را در بهت فرو برد، هم اکنون شرایط خاصی در کشور وجو‌د دارد که همه ما باید این شرایط خاص که یک آزمایش بزرگ برای ملت است را درک و با سرافرازی از آن عبور کنیم. 

وی گفت: بیشترین سنگینی داغ امروز متوجه ولی امر مسلمین جهان است. شرایط ویژه ای بر کشور حاکم است و همه باید این شرایط را درک کنیم و از این مقطع که از آزمایشات بزرگ الهی برای ملت ایران است با سرفرازی عبور کنیم.

کاظمی اظهار کرد: این ملت از این بلاها و اتفاقات در طول ۴۵ سال انقلاب تجربه کرده و هر مقطعی که این بلاها پیش آمده و در مسیر راه ملت ایران بوده، گام های ملت بلندتر، اراده ها راسخ تر و آماده پذیرش مسوولیت های بزرگتر شده است.

معاون سیاسی استاندار قزوین با اشاره به شخصیت شهید رییسی گفت: وی توانست از دل پیچیده ترین چالش های کشور در حوزه های مختلف، یک مدل و الگوی موفق و مورد پسند را در مقابل چشمان همه آزادگان عالم ترسیم کند. حقیقتا کاری که آقای رییسی در این سه سال از عمر خدمت در کسوت خدمتگزار ملت و ریاست جمهوری نشان داد در تاریخ ثبت و ماندگار خواهد شد.

وی افزود: آنچه ما در این مدت کوتاه از حجم تلاش و مجاهدت و مشی فکر و اخلاقی و مدیریت ایشان دیدیم، ابدی شد. امروز مردم با هر گرایشی اذعان می کنند که آیت اله رییسی ذره ای از فرصت خدمت را صرف پرداختن به حواشی و ناسپاسی هایی که گاهی صورت گرفت، نکرد و این را تاریخ شهادت خواهد داد.

کاظمی اضافه کرد: به معنای واقعی حکم روایی را ترسیم کرد. حکمرانی شایسته و قابل که از آن به حکم روایی یاد می کنیم.امیدها را زنده کرد و خدمت شبانه روزی را با تمام کمبودها ادامه داد. تبعیت و همراهی محض با کانون اصلی نظام و حرکت در جهت نظام نیز از دیگر ویژگی‌های این شهید گرانقدر بود، در جریان کشف حجاب، چقدر او را ملامت کردند و حرف‌های زیادی زده شد اما تیر و ترکش را به جان خرید.

وی تصریح کرد: در این مقطع حساس و مهم انقلاب اسلامی، رئیسی یک الگوی عملیاتی ماندگار ارائه کرد که طبق آن در متن مردم و تشنه خدمت به مردم باشیم و از سویی با شنیدن درد و مسائل مردم به آن ها امید دهیم و در جهت رفع مشکلات قدم برداریم.

معاون استاندار در خصوص اینکه بعد از شهادت رئیس جمهور چه اتفاقی رخ خواهد داد، اظهار کرد: ظرفیت‌های قانونی کشور خیلی بالا است، با شهادت آیت الله رئیسی با وجود مدیران رهرو و سرباز مخلص انقلاب کوچکترین اختلالی در اداره کشور ایجاد نمی‌شود، در حوزه مدیریتی نیز اصل ۱۳۱ قانون اساسی به صراحت اعلام کرده است که بعد از فوت رئیس جمهور چه کسی جایگزین می‌شود و انتخابات در چه برهه زمانی برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: مسئله ای که در این میان اهمیت دارد مدیریت افکار عمومی است که در این بین اصحاب رسانه و فعالان حوزه روابط عمومی نقش بسیار مهمی برعهده دارند؛ از دیروز عملیات رسانه ای علیه این حادثه در حال انجام است و اصحاب رسانه باید با هوشیاری و آگاهی ابعاد مختلف حادثه شهادت رئیس جمهور را تبیین کنند.

کاظمی اظهار کرد: گاهی مراقب باشید که نوعی بیان و انتقاد به بهانه غیرت دینی و ملی و مکتبی برخی از حریم ها را نادیده نگیریم و نشویم و در این برهه تاریخی اصحاب رسانه نقش کلیدی برعهده دارند که باید به خوبی ایفا کنند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

 

 

نظر شما