شناسهٔ خبر: 66771844 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت رئیس جمهور

سرهنگ «خواست خدایی» در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان پیامی صادر کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سلمان خواست خدایی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی شهادت رئیس جمهور آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» و همراهان ایشان را در سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفت.
 
در متن این پیام آمده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا 
 
شهادت خادم خستگی‌ناپذیر، رئیس جمهور محبوب و مردمی آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد، بار دیگر ملت بزرگ ایران اسلامی را عزادار کرد.
 
بی شک این اتفاق غم انگیز به تقویت وحدت ملی و یکپارچگی ملت شریف ایران و خدمتگزاران و کارگزاران نظام برای تداوم راه و مسیر پرافتخار و عزت آفرینی که خادم‌الرضا «ع» به ودیعت نهاده است را مستحکم‌تر می‌سازد.
 
این شهید عزیز در طول سال‌های عمر پر برکت خویش مجاهدات و خدمات بیشماری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران ارائه داشتند و در مسئولیت‌های خطیر خود در جایگاه‌های مختلف، بدون احساس خستگی و از عمق جان به مردم خدمت‌رسانی کرده و منشأ تحولات بسیاری در زمینه‌سازی خدمت صادقانه و بدون منت به مردم بودند.
 
حضور آن بزرگوار در سنگر‌های خدمت، از جمله دستگاه قضائی و ریاست جمهوری مایه اعتماد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و آرامش و قوت قلب دوست‌داران انقلاب سربلند اسلامی بود.
 
شهید آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» در عرصه‌های مختلف خدمت به مردم و ترویج فرهنگ و مبانی انقلاب، فردی ساعی و تلاشگر بود و در تمامی عرصه‌ها عاشقانه و با تمام وجود برای خدمت به مردم و تأمین رفاه و آسایش آنان تلاش می‌کرد و سرانجام نیز جان عزیز خویش را در مسیر ساخت و آبادانی ایران تقدیم و ردای شهادت به تن نمود.
 
بدون شک تحمل فقدان این مجاهد سخت کوش و مسئول عالی رتبه کشور و همراهان ایشان برای نظام و ملت سرافراز ایران بسیار دردناک و جانکاه خواهد بود، اما یاد و خاطره خدمات ارزشمند و ارزنده ایشان در مسیر تعالی، پیشرفت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره در اذهان ملت قدرشناس ایران به یادگار خواهد ماند.
 
اینجانب با ابراز تأسف فراوان، ضایعه جان گداز و اندوه‌بار شهادت آن خدمتگزار صدیق انقلاب و همراهان ایشان از جمله «حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه، آیت‌الله «سید محمد علی آل هاشم» امام جمعه تبریز، «مالک رحمتی» استاندار آذربایجان‌شرقی، کادر پرواز و تیم حفاظت را در سانحه سقوط بالگرد، به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، ملت بزرگوار ایران و خانواده محترم این عزیزان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم؛ و تعالی روح بلند ایشان و صبر و شکیبایی وابستگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

نظر شما