شناسهٔ خبر: 66771760 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

برپايي گذر فرهنگي _ گردشگري در منطقه22

صاحب‌خبر -
برپايي گذر فرهنگي _ گردشگري در منطقه22
خبرگزاری آریا - همزمان با دهه کرامت گذر فرهنگی و کارآفرینی محله‌های منطقه ٢٢ با حضور شهروندان و با همکاری و مشارکت سراهای محلات 12گانه در شهرک یاس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22؛ معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: گذر گردشگری یکی از طرح‌های مهم اجتماعی و فرهنگی منطقه و بهترین فرصت برای ارتقا و توسعه موضوعات اجتماعی، فرهنگی و گردشگری محسوب می شود.
حامد خداوردی بیان کرد: این گذر فرهنگی شامل غرفه نقاشی کودک، غرفه جوانی جمعیت، ایستگاه بازی و نشاط، مشاوره روانشناسی کودک و نوجوان، گریم کودکان، پایش فشار خون و اهدا جوایز به کودکان بود که با محوریت فرهنگ سازی در زمینه جوانی جمعیت و تشویق و ترغیب مادران به فرزند آوری به همت شهرداری ناحیه دو و سرای محلات همزمان با دهه کرامت برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: به دلیل استقبال شهروندان منطقه ٢٢ و گردشگران شهری از این گذر فرهنگی، نمایشگاه تا 31 اردیبهشت ماه برپا خواهد بود تا با توجه به حضور شهروندان در این گذر، ضمن معرفی دست آفریده‌های بانوان به شهروندان، زمینه درآمدزایی بهتر و مناسب‌تر برای زنان کارآفرین نیز فراهم شود.
انتهای پیام/

نظر شما