شناسهٔ خبر: 66771617 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام تسلیت قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام نیروی زمینی سپاه در پی شهادت رئیس جمهور محبوب،

قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام نیروی زمینی سپاه در پی شهادت رئیس جمهور محبوب و هیات همراه پیام تسلیت صادر کردند.

صاحب‌خبر -

پیام تسلیت قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام نیروی زمینی سپاه در پی شهادت رئیس جمهور محبوب،

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام نیروی زمینی سپاه در پی شهادت رئیس جمهور محبوب و هیات همراه پیام تسلیت صادر کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
شهادت رئیس جمهور محبوب، مردمی و خدوم ملت ایران آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرانقدر ایشان، آقایان حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب تبریز، دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و دکتر مالک رحمتی استاندار انقلابی و جهادی آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ موسوی سرتیم حفاظت رئیس جمهور و سایر همراهان را به ملت شریف ایران به ویژه ملت قدرشناس آذربایجان غربی تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.
شهدای بزرگوار این حادثه غم انگیز و ناگوار عمر با برکت خود را در خدمت به اسلام و ملت سرافراز ایران در طبق اخلاص نهاده و در پایان نیز در مسیر خدمت به مردم به قرب الهی نائل شدند.
بی‌تردید ملت بزرگ ایران قدردان خدمات خالصانه و صادقانه این خدمتگزاران به ویژه رئیس جمهور شهید خویش خواهند بود و نام این شهدا بر صحیفه تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی و ایران سرافراز خواهد درخشید. قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام نیروی زمینی سپاه این حادثه تلخ و ناگوار را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهبر معظم و فرزانه انقلاب تسلیت گفته و علو درجات برای شهدای این حادثه از خداوند متعال مسئلت دارد.

قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام نیروی زمینی سپاه

نظر شما