شناسهٔ خبر: 66771532 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

در پیام تسلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان مطرح شد؛

نمونه کم‌نظیر تلاش و خدمت در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی

اصفهان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش را در سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، در پیام سید مهدی سیدین‌نیا آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

روح بلند و ملکوتی شهید جمهور، حضرت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به اعلی علیین پیوست.

ایشان نمونه کم‌نظیر تلاش و خدمت در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌ها و برهه‌های مختلف حساس سال‌های پرفراز و نشیب انقلاب مبارک اسلامی بود. بی‌شک ضایعه جبران‌ناپذیر فقدان این مجاهد پرتلاش و خستگی‌ناپذیر، جان ملت را به درد آورد؛ اما به اشاره رهبر مقتدر و عزیز انقلاب، جریان خروشان خدمت در کشور از حرکت باز نخواهد ایستاد و خللی در این حرکت عظیم ایجاد نخواهد شد.

شهادت جان‌سوز این خدمت‌گزار ملت و خادم الرضا علیه السلام و همچنین شهید آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم، شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان، شهید پاسدار سید مهدی موسوی، شهید مالک رحمتی و شهدای تیم پرواز را به محضر امام عصر ارواحنا فداه، رهبر فقیه و حکیم انقلاب اسلامی و ملت صبار و شکور تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و برای خانواده‌ها و ملت عزادار طلب صبر و برای وجود مقدس رهبر عزیزمان سلامتی و طول عمر از خدای منان مسئلت دارم و دعا می‌کنم روح بلند شهدای خدمت در محضر مبارک حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) آرام یابد.

نظر شما