شناسهٔ خبر: 66771241 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

تسلیت مرجع تقلید عراق در پی شهادت رئیس جمهور

تسنیم

آیت الله محمد یعقوبی از مراجع تقلید عراق به مناسبت شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، پیام یعقوبی از مراجع تقلید کشور همسایه عراق که ساکن نجف اشرف است، به شرح زیر است:

خبر حادثه هولناک بالگرد رئیس جمهور ایران حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی ما را شوکه کرد و برای دور ماندن جمهوری اسلامی ایران و دوستداران آقای رئیسی از بلا دست به تضرع، دعا و توسل به خداوند متعال برداشتیم، اما مشیت خداوند متعال بر این بود که وی و همراهان صالحش به اجر جزیل و تنعم در محضر او نائل شوند و خداوند آنان به ساحت رحمت خود پذیرفت و به ائمه اطهار پیوستند.
وی عمر شریف خود را با اعمال نیکی که میزان اعمالش را سنگین تر می کند، به پایان رساند، زیرا برای افتتاح سدی بزرگ و بررسی اوضاع و احوال مردم آن مناطق دورافتاده رفته بود.

بنده زمانی که وی متولی آستان قدس رضوی بود، از نزدیک با ایشان آشنا بودم و فضیلت علمی، اخلاق مداری و ولایتمداری استوارش را نسبت به پیامبر و اهل بیت پاکش (ص) درک کرده بودم.

این مصیبت بزرگ را به رهبر و ملت جمهوری اسلامی ایران تسلیت می گویم و امیدوار هستم همان گونه که در 45 سال گذشته آزمون های سختی را پشت سر گذاشتند، با سلامت، سربلندی و شایستگی از این مرحله سخت و پیچیده نیز عبور کنند، زیرا ملت مسلمان ایران این توانایی را دارد که سران برجسته ای را تربیت کند که این راه سرافرازی و عزت را ادامه دهند. ستایش خدایی را که هیچ کس جز او سزاوار ستایش بر اتفاقات ناگوار نیست.

نظر شما