شناسهٔ خبر: 66770869 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان:

دغدغه شهید رئیسی عدالت گستری در سراسر ایران بود

کردستان - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی آیت‌الله رئیسی گفت: حقیقتا دغدغه واقعی این مرد بزرگ میدان‌های سخت عدالت گستری در سراسر ایران بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سنندج، مهدی رمضانی شامگاه دوشنبه در نشست فوق العاده شورای اطلاع رسانی استان کردستان با موضوع تبیین رسانه‌ای ضایعه شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شهید و همراهان خدوم ایشان با تسلیت شهادت این مرد خستگی‌ناپذیر اظهار کرد: در حال حاضر جامعه نیاز به همدلی و انسجام دارد و لازم است با تولید محتوای رسانه‌ای جامعه را به آرامش و همبستگی دعوت و رهنمون کنیم.

وی با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی توجه ویژه ای به مردم کردستان داشت، افزود: حقیقتاً دغدغه واقعی این مرد بزرگ میدان‌های سخت عدالت گستری در سراسر ایران بود.

مدیرکل فرهنگ کردستان نیز در این هم اندیشی گفت: بدون شک انقلاب مسیر خود را محکم‌تر و آگاهانه تر طی خواهد کرد، تنها فقدان جانگداز این مرد میدان، علاوه بر شخصیت متنفذ و خودمانی این مرد بزرگ، ایدها و الگوی حکمرانی بسیار هوشمندانه ایشان است که ما را زجر می دهد.

علی‌اصغر دریایی ضمن تسلیت به جامعه فرهنگ و هنر استان اظهار داشت: جامعه رسانه استان و خانه مطبوعات در نهایت صداقت مشغول فعالیت رسانه‌ای هستند و خانه مطبوعات اقدام به صدور بیانیه‌ای در خصوص شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش کرد.

در ادامه این نشست تعدادی از اصحاب رسانه به ارائه دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خویش در خصوص فضای رسانه‌ای استان و ذکر دستاوردهای پربرکت سه سفر بسیار پربار شهید خدمت آیت الله رئیسی به استان کردستان تاکید کردند.

نظر شما