شناسهٔ خبر: 66770742 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

در اداره کل کانون فارس رقم خورد؛

برگزاری مراسم سوگ شهادت خادمین انقلاب

مراسم سوگ شهادت خادمین انقلاب، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس رقم خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، در ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، مراسم سوگواری به یاد خادمان انقلاب، شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و شهدای همراهش، در نمازخانه اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس برگزار شد.


در این مراسم، همکاران دفتر استان و مراکز شیراز حاضر بودند.

حجه الاسلام محسن تحملی دبیر کارگروه اقامه نماز کانون فارس، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت خادمین انقلاب بر خدمات انجام شده ابراهیم رئیسی تاکید کرد و افزود: مردمی بودن و اخلاص در کار و عمل از ویژگی های بارز رئیسی بود.

وی افزود: نتیجه زحمات ایشان، شهادتی بود، که آرزوی آن را داشتند؛ و این مزد و پاداش خدا برای کسانی است که در دنیا این گونه عمل می کنند.

تحملی افزود: تقارن میلاد امام هشتم  با شهادت خادمش که هشتمین رئیس جمهور کشور بود؛ اتفاقی نیست؛ بلکه عنایت امام رضا به خادم خودش است.

وی افزود: انشاالله این گونه مسائلی که برای کشور ما اتفاق می افتد؛ مقدمات ظهور امام زمان (ع) باشد. قطعا صاحب این مملکت امام زمان است؛ و طبق فرموده خود حضرت به میرزای نائینی، ایران شیعه خانه ماست؛ و ما مراقب این کشور هستیم.

علی خواجه نژادیان، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز، در پی تسلیت به خاطر این حادثه اظهار داشت: اتفاقاتی از این قبیل فرصت‌هایی برای تربیت بچه‌ها هستند و مربیان باید بدانند چگونه از این فرصت‌ها بهره‌برداری کنند.

وی افزود: بعضی از این فرصت‌ها ممکن است شادی باشند و بعضی دیگر مربوط به از دست دادن فردی مهم باشند؛ این هنر یک مربی فرهنگی، ادبی و هنری است که باید بداند چگونه از این فرصت‌ها در حوزهٔ تربیتی و رشد شخصیتی بچه‌ها استفاده کند.


مراسم برگزار شده شامل سخنرانی، قرائت قرآن وپذیرایی به همراه فاتحه‌خوانی بود.

برگزاری مراسم سوگ شهادت خادمین انقلاب

برگزاری مراسم سوگ شهادت خادمین انقلاب

برگزاری مراسم سوگ شهادت خادمین انقلاب

برگزاری مراسم سوگ شهادت خادمین انقلاب

برگزاری مراسم سوگ شهادت خادمین انقلاب

نظر شما