شناسهٔ خبر: 66770585 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

پیام تسلیت مسئولان شهرستان لامرد بمناسبت شهادت آیت الله رئیسی

مسئولان شهرستان لامرد در پیام های جداگانه شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از فارس، در این پیام ها آمده است:

پیام فرماندار لامرد

بسم الله الرحمن الرحیم
مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلٗا
..................................
شهادت ،برازنده ومزد انسانهایی است که خدمت به مردم را توفیق می دانند و برای رضایت خداوند کریم قدم هایشان را استوار بر میدارند و در هیاهوی دشمن و ناملایمات زمانه، لحظه ای از راه راستین خود باز نمی گردند.

پرواز شهادت گونه مردی از سلاله رسول خدا،خادم الرضا ،در روز ولادت امام مهربان و بزرگوارمان حضرت ثامن الحجج(ع) برای ما بازماندگان در این را پر بهجت ،هزاران پیام و اشاره دارد.

مردی که از روز نخست همه همت خود را برای شکوفایی ایران اسلامی گذاشت و هنگامی که در میان سیل خروشان مردم حاضر می شد دست به سینه می ایستاد تا بگوید خدمت گذاری به آنها تکلیفی است که نباید بر زمین بماند.

عروج غم انگیز مردی که حضرت اقا امام خامنه ای در پیام آخرین‌شان از ایشان به عنوان(خدمتگزار صمیمی و مخلص و با ارزش)یاد می کند بسیار دردناک و فقدانش مایه تاثر و تألم است.

اینجانب شهادت این مجاهد نستوه حضرت آیت الله رییسی و همراهان شریف ایشان را ابتدا به محضر ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای و پس از آن به محضر ملت بزرگ ایران، تسلیت عرض میکنم.

گرچه ما انسانی پاک سرشت و مردی کاردان و سخت کوش را از دست داده ایم،اما همانگونه که حضرت آقا فرمودند لحظه ای در راه خدمت به این مردم قدرشناس کوتاهی نخواهیم کرد و نخواهیم گذاشت علم خدمت گذاری آن به حق پیوستگان بر زمین بماند. احمد خضری فرماندار لامرد

پیام تسلیت رئیس دادگستری شهرستان لامرد

بِسۡمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِیمِ

قَدۡ کَانَتۡ لَکُمۡ أُسۡوَةٌ حَسَنَةࣱ فِیۤ إِبۡرَ ٰ⁠هِیمَ وَٱلَّذِینَ مَعَهُ

با اندوه فراوان شهادت جانگداز عالمی از تبار سیادت و مجاهدی از تبار ولایت، *آیت الله سید ابراهیم رئیسی رضوان الله علیه* را خدمت قلب مبارک ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری مد ظله العالی، ملت بزرگ ایران و مردم شریف شهرستان لامرد تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

آیت الله رئیسی بزرگ مردی که بیش از ۴۰ سال از عمر گرانبهای خود را در کلیه سطوح قوه قضاییه گذراند و الگویی نمونه از خود برای تمامی دست اندرکاران این قوه به یادگار نهاد، هر چند این بزرگ مرد اکنون دیگر متعلق به خانواده قوه قضاییه نبود و برای یک ملت است و پیش تر از آن نیز، خدایش او و دیگر هم‌رزمانش را خریده بود؛ و چه عاقبت به خیری بالاتر از شهادت که هدیه ای است برای صالحین و صدیقین؟

همچنین بر خود لازم می‌دانم شهادت سومین امام جمعه شهید شهر تبریز *آیت الله آل هاشم*، اولین وزیر امور خارجه شهید *جناب دکتر امیرعبداللهیان*، استاندار آذربایجان شرقی *جناب دکتر رحمتی*، سردار شهید *جناب آقای موسوی* و دیگر همراهان ایشان را به ملت شریف و بزرگ ایران تسلیت عرض نمایم؛ باشد که ما نیز از ملحقین به این عزیزان باشیم.

وَٱلسَّلَـٰمُ عَلَیٰ مَنِ ٱتَّبَعَ ٱلۡهُدَیٰۤ
*سید محمدباقر حقایقی*
*رئیس دادگستری شهرستان لامرد*

پیام تسلیت شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر لامِرد


بسم الله الرحمن الرحیم

یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربِّک راضیهً مَرضیه

خبر عروج شهادت گونه و مظلومانه ی شهید سید ابراهیم رئیسی خادم الرضا و دیگر شهیدان راه خدمت چنان سنگین و اندوهگین است که باورش برایمان ناممکن و داغش به این آسانی تسلی نخواهد یافت.

آری شهادت شیرین ترین پاداش کسانی که در راه خدمت به مردم این ولی نعمتان نظام و انقلاب و گره گشایی از مشکلات آنان روز و شب نمی شناسند، پس گوارای شان باد شهد شیرین شهادت !!!!!

اینجانبان ضمن عرض تسلیت این مصیبت جانکاه و بزرگ به محضر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (حفظه الله)، خانواده های معزز شهدای راه خدمت و مردم شهید پرور ایران اسلامی به ویژه مردم شریف و ولایت مدار شهر لامِرد، برای آن شهیدان سفرکرده علو درجات بهشتی و همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین( علیه السلام) از خداوند متعال مسألت می نماییم.

مشمول دعای شهیدان باشیم ان شاء الله
*علی محمودی شهردار لامِرد*
رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر لامِرد

پیام تسلیت مدیر آموزش و پرورش لامرد

«بسم الله الرحمن الرحیم»

انا لله و انا الیه راجعون

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

در روز ولادت با سعادت حضرت امام علی بن موسی الرضا (علیه السلام) خبر شهادت رئیس جمهور محترم و همراهان و بی بهره شدن از خدمتگزاران مخلص مایه تأسف و تاثر گردید.
شهادت این عزیزان را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبر معظم انقلاب و دانش آموزان و فرهنگیان لامرد تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن عزیزان مسئلت می‌نمایم.»

ابراهیم حیاتی
مدیر آموزش و پرورش لامرد

نظر شما