شناسهٔ خبر: 66770337 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عمر پر برکت آیت الله رئیسی وقف تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی

بخشدار کیش گفت: شهید آیت‌الله رئیسی عمر پربرکت خود را وقف تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم و به‌ویژه محرومان و مستضعفان کرد.

صاحب‌خبر -

عمر پر برکت آیت الله رئیسی وقف تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، محبوبه کرمی در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه در سانحه بالگرد پیام تسلیت صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

در سالروز میلاد حضرت علی ابن‌موسی الرضا علیه‌السلام روح بلند خادم‌الرضا حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و محبوب ایران اسلامی آسمانی شد.

شهید آیت‌الله رئیسی عمر پربرکت خود را وقف تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم شریف، به‌ویژه محرومان و مستضعفان کرد و به‌حق لقب "سید خادمان ملت" و "شهید خدمت" را از آن خود ساخت.

این سرمایه گرانقدر انقلاب و کشور، در اوج تلاش و خدمتگزاری و در مسیر افتتاح پروژه‌های ملی و محرومیت‌زدایی، جان خود را تقدیم راه اعتلای ایران اسلامی و خدمت به مردم کرد.

گویی بنا بود آخرین لحظات زندگی این مجاهد نستوه هم در میدان خدمت و تلاش شبانه‌روزی برای پیشرفت میهن سپری شود و شهادت در حین خدمت، عالی‌ترین پاداش الهی برای خدمات خالصانه آن شهید عالیقدر بود.

بی‌تردید یاد و نام شهید آیت‌الله رئیسی و یاران باوفایش در اذهان ملت قدرشناس ایران جاودانه خواهد شد و ملت سرافراز ایران در سایه رهبری داهیانه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و با وحدت و بصیرت و عزمی راسخ‌تر، مسیر تحقق آرمان‌های امام و شهدا را استوارتر از همیشه ادامه خواهند داد.

اینجانب شهادت خادم الرضا علیه‌السلام حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور خدوم و مغتنم کشورمان و همراهانش دکتر حسین امیر عبدالهیان وزیر جهادی امور خارجه، حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان را به محضر امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، مردم شریف بخش کیش و ملت عزیز ایران تسلیت عرض می‌کنم.

از درگاه ایزد منان برای این شهیدان سعید، علو درجات و برای خانواده‌های معزز ایشان و ملت سوگوار، صبر و اجر مسألت دارم. امید است که خداوند متعال نعمت بزرگ شهادت را به همه ما آرزومندان شهادت مرحمت فرماید و ما را برای حفظ دستاورد‌های گرانقدر انقلاب اسلامی و استمرار راه شهیدان و کسب رضای الهی موفق بدارد.

محبوبه کرمی

بخشدار کیش

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نظر شما