شناسهٔ خبر: 66770159 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

در پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران آمده است؛

شهادت آیت الله «رئیسی» مصیبت بزرگ برای جهان اسلام است

سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با صدور پیامی شهادت‌ آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور و هیأت همراهش در سفر به استان آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با صدور پیامی شهادت‌ آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور و هیأت همراهش در سفر به استان آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

خبر شهادت خادم‌الرضا علیه‌السلام آیت‌الله دکتر «سید ابراهیم رئیسی»، رئیس جمهور محبوب، مردمی، جهادی و انقلابی کشورمان و جمعی از خادمان صدیق ایران اسلامی در حادثه هوایی ورزقان آذربایجان شرقی موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

بی‌شک خدمات و تلاش‌های شایسته و شبانه روزی، بی‌وقفه و خالصانه این مرد بزرگ در یاد و خاطرات ملت ایران اسلامی و در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ثبت و ماندگار خواهد ماند.

آیت الله دکتر «سید ابراهیم رئیسی» نمونه یک جهادگر مردمی است که کارنامه درخشانی از خدمات ارزشمند وی نشان از روحیه جهادی و ارزشی در دوره‌های مختلف خدمت دارد.

حضور صمیمانه آن مردم مجاهد و انقلابی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران و دیدار با خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم «خان‌طومان» نشان از ارج نهادن به مقام شهادت و تلاش و جدیت قراوان آن خادم مردم در به ثمر نشستن این مجموعه ارزشی، حماسی، شهدایی و معنوی دارد و برای همه دوستداران به نظام و انقلاب فراق و غم جانکاه آن مدیر نمونه انقلابی بسیار سنگین و سخت خواهد بود و این حادثه غمبار، مصیبت بزرگ برای جهان اسلام و تاریخ اسلام در این مقطع کنونی است.

اینجانب شهادت خادم‌الرضا علیه‌السلام آیت‌الله دکتر «سید ابراهیم رئیسی»، رئیس جمهور محبوب و جمعی از خادمان صدیق نظام را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های داغدیده و ملت داغدار ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال علو درجات برای آنان و برای خانواده‌های داغدیده صبر و شکیبایی خواهانم.

انتهای پیام/

نظر شما