شناسهٔ خبر: 66770103 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

برگزاری مراسم سوگواری شهادت رئیس جمهور درهندیجان

مراسم بزرگداشت سوگواری شهادت رئیس جمهور و شهدای هیأت همراه در سانحه بالگرد در مسجد جامع هندیجان با سخنرانی امام جمعه و مداحی و حضور قشرهای مختلف مردمی برگزار گردید و یاد و خاطره این شهیدان گرامی داشته شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسیج درهندیجان، مراسم بزرگداشت سوگواری رئیس جمهور جهادی و مردمی شهید آیت الله رئیسی و هیأت همراه با قشرهای مختلف مردم و بسیجیان در مسجد جامع هندیجان باشکوه ویژه ایی برگزار گردید .

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی با تسلیت و تهنیت شهادت رئیس جمهور آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی و هیأت همراه در سانحه بالگرد اظهار داشت : این شهدای والامقام همواره مورد توجه مردم و عنایات اهل بیت علیهم السلام بودند و به خدمت صادقانه به مردم افتخار می نمودند که شهید آیت الله رئیسی و وزیر خارجه و دیگر عزیزان شهید که همراه رئیس جمهور بودند با تلاش شبانه روزی در خدمت مردم و نظام مقدس بودند.

وی افزود : شهید آیت الله رئیس خصوصیات ممتازی دارند یکیش همین مردمی بودن بود که با مردم ارتباط داشت و در صفحه ها حضوری میدانی داشت که یاد و خاطره این شهدای حادثه گرامی می داریم .

وی با بیان تقدیر از آحاد مردم هندیجان گفت : از حضور خودجوش مردمی در مراسم سوگواری شهید آیت الله رئیسی و شهدای همراه رئیس جمهور به شایستگی تقدیر و تشکر می شود .

این مراسم معنوی سوگواری بعد از سخنرانی امام جمعه شهرستان هندیجان،بامداحی به پایان رسید‌.

نظر شما