شناسهٔ خبر: 66769916 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

در پی شهادت رئیس‌جمهور ایران اسلامی و همراهان؛

پیام تسلیت هیئت نظارت بر نشر کتاب کودک شورای عالی انقلاب فرهنگی

هیئت نظارت بر نشر کتاب کودک شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی، شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان او در پی سانحه دلخراش سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا متن پیام تسلیت هیئت نظارت بر نشر کتاب کودک شورای عالی انقلاب فرهنگی به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

إنّ فی الجَنّةِ مَنزِلةً لا یَبلُغُها عبدٌ إلاّ بالابْتِلاءِ فی جَسدِهِ (بحار الأنوار: ۶۷/۲۱۲/۱۶.)

امام صادق علیه‌‎السّلام: همانا در بهشت منزلتی است که هیچ بنده‌‎ای به‎ آن نمی‎رسد مگر با بلایی که (در دنیا) به بدنش ‎رسیده باشد.»

شهادت هنر مردان خداست. حیف است برخی مردان بزرگ با روشی غیر از شهادت به سرای آخرت هجرت کنند. چه زیباست خادمان امام رضا (ع) در شب ولادت مولایشان جهان فانی را ترک کنند.

شهادت رئیس جمهور خدمتگزار و مردمی را، که طی دوران پرثمر مسؤولیت خود منشأ خدمات فراوانی برای مردم و کشور عزیز بود، به عموم ایرانیان و سایر آزادیخواهان جهان تسلیت می‎گوییم.

امید است اهالی فرهنگ و ادب با آفرینش آثار هنرمندانه، نام و خاطرۀ این مرد بزرگ را جاودانه کنند. و چقدر شایسته و ارزشمند است کودکان و نوجوانان بتوانند الگوهای خود را از بین بزرگ‎مردانی برگزینند که عمری در راه خدمت به مردم صرف کرده‌‎اند و جز به رضای الهی نیندیشیده‌‎اند.

ایران اسلامی بارها از توفان‌‎های سهمگین بالنده‌‎تر از پیش بیرون آمده و به فضل الهی این بار نیز سکّان هدایت امور اجرایی کشور را به مردی از تبار ابراهیمیان خواهد سپرد.».

نظر شما