شناسهٔ خبر: 66769653 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

درخشش تیم اعزامی کهگیلویه و بویراحمد در جام رسانه امید

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه، عبدالکریم عبودی خبر از درخشش خبرنگاران هم استانی و همچنین شهرستان کهگیلویه را داد و گفت: تیم ۱۲ نفره کهگیلویه و بویراحمد با کسب مقام برتر در تولید محتوا و انتشار در این جام خوش درخشید.

وی افزود: اهمیت رسانه برای جامعه مانند اهمیت شریان ها برای یک بدن است و اگر رسانه و قلم خبرنگار در راستای دفاع از حق باشد جامعه متعالی میگردد، رسانه می تواند جامعه ای را به اوج و هم می تواند به حضیض برساند.

در پایان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه ضمن تقدیر و تشکر از تیم ۱۲ نفره ی استانمان بیان کرد: این خبرنگاران نشان دادند با دست خالی و کمترین امکانات هم می توانند در اوج قرار گیرند و این جای بسی تشکر دارد.

گفتنی است

اختتامیه جام رسانه امید با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن همایش‌های بین المللی دانشگاه انقلاب برگزار شد.

در این رویداد عظیم رسانه که با محوریت امیدآفرینی، جهاد تبیین و پیشرفت برگزار شده بود خبرنگاران ۵۰۰ رسانه داخلی و بین المللی شرکت داشتند و ۳۶ ساعت روایتگر دستاورد‌ها و خدمات نهاد‌ها و سازمان‌ها بودند.

سرگرد پاسدار عباس رضایی رئیس بسیج رسانه استان و طیبه سادات سعادتی نیک خبرنگار عصردنا، حمیده تابش‌نژاد خبرنگار خبرگزاری مهر، زینب خوش اندیش خبرنگار خبرگزاری ایبنا، فرزانه شریفی خبرنگار خبرگزاری ایرنا، پژمان امیدی سرپرست خبرگزاری مهر، مرتضی مبشری خبرنگار عصردنا، فرشاد رجایی، محمد نجفی نژاد فعال رسانه، دانیال ولوی خبرنگار خبرگزاری دانشجو، شجریان فعال رسانه و پاسیار فعال رسانه اعضای تیم منتخب کهگیلویه و بویراحمد را تشکیل دادند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما