شناسهٔ خبر: 66769505 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

رتبه سمنان باید در جدول کشوری فرزندآوری ارتقا یابد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت : این استان در انتهای این جدول کشوری فرزند آوری قرار دارد که باید این شاخص تغییر کند و ارتقا یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام و المسلمین مطیعی همچنین در آستانه سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر   با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان در این حماسه / گفت: آرامش و آسایش امروز کشور مدیون خون همین شهداست که باید قدردان آن باشیم.
حجت الاسلام و المسلمین مطیعی با ابراز خرسندی از اجرای طرح نور ، در راستای حفظ عفاف و حجاب در جامعه گفت: همه باید در اجرای این طرح همکاری کنند.
استاندار سمنان هم در این جلسه گفت: مدیران دستگاه های اجرایی برای پیشبرد بهتر و سریعتر برنامه ها، سیاست ها، اهداف و اولویت های پیش رو در استان، با ید اهتمام داشته باشند.
سید محمدرضا هاشمی گفت: حضور نمایندگان اقتصادی استان سمنان در نمایشگاه اکسپو ایران ۲۰۲۴ به منظور تحقق سرمایه گذاری و رشد اقتصادی، گویای مدیریت درست و نتیجه بخش است.
هاشمی گفت: برای افزایش رضایتمندی مردم باید نظارت ها به منظور کنترل بازاروجلوگیری از تخلفات احتمالی و گرانفروشی، تقویت شود.
توجه و ضرورت برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان ، برگزاری مطلوب امتحانات نهایی دانش آموزان ، بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)، سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر ،همکاری برای برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان ، مدیریت مصرف بهینه نیرو و تولید برق از دیگر تاکیدات استاندار و موارد مطرح شده در این جلسه بود.
در جلسه شورای اداری استان سمنان همچنین از مادر شهید سید عباس طاهری از شهدای هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد.

<div id="video-display-embed-code_11133435"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4239256/11133435?width=600&height=350"></script></div>

 

نظر شما