شناسهٔ خبر: 66769371 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

حامد عسگری خاطرات سفر نیویورک رئیس‌جمهوری را می‌نویسد

خاطرات همسفرِ رئیس جمهور و وزیر خارجه کتاب می شود

حامد عسکری، شهریور ۱۴۰۱ در سفر نیویورک همراه آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور شهید بود و قرار بود روایتش را از این سفر بنویسد.

صاحب‌خبر -

حامد عسگری شاعر و نویسنده که سال ۱۴۰۱ همراه آیت الله رئیسی به نیویورک رفته بود، گفت: باید با انگشتهایی لرزان و دردناک‌ متن را بازخوانی و مرور کنم و قبل از اسم شما و امیرعبداللهیان و سیدموسوی به اقتضای متن کلمه‌ «شهید» را اضافه کنم.

به گزارش الف کتاب به نقل از ایرنا، حامد عسکری، شهریور ۱۴۰۱ در سفر نیویورک همراه آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور شهید بود و قرار بود روایتش را از این سفر بنویسد.

حامد عسکری شاعر و نویسنده در شبکه اجتماعی نوشت: حالا باید بنشینم سر حوصله و با انگشتهایی لرزان و دردناک‌ توی درایو دی پوشه‌ی نیویورک را باز کنم، متن را بازخوانی کنم، مرور کنم و قبل از اسم شما و امیرعبداللهیان و سیدموسوی به اقتضای متن کلمه‌ی شهید را اضافه کنم... دروغ چرا؟؟
در خواب هم نمی‌دیدم پنج روز با سه شهید همسفر باشم... خدایا کمکم کن...

 آیت الله سیدابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران یکشنبه- ۳۰ اردیبهشت ماه- پس از افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» در مسیر افتتاح پروژه «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه ورزقان دچار سانحه سقوط بالگرد شد و در شب ولادت امام رضا(ع) هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، به همراه حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری و تعدادی از خدمه پرواز به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

نظر شما