شناسهٔ خبر: 66769152 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

صلاح الدین ربانی:

حمایت از آرمان فلسطین برای آیت الله رئیسی اهمیت خاصی داشت

رئیس حزب جمعیت اسلامی افغانستان اعلام کرد حمایت از آرمان‌های ملت فلسطین در کارنامه آیت الله رئیسی می‌درخشد.

صاحب‌خبر -

صلاح الدین ربانی: حمایت از آرمان فلسطین برای آیت الله رئیسی اهمیت خاصی داشت

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کابل؛ رئیس حزب جمعیت اسلامی افغانستان اعلام کرد حمایت از آرمان‌های ملت فلسطین در کارنامه آیت الله رئیسی می‌درخشد.
«صلاح‌الدین ربانی» رئیس حزب جمعیت اسلامی افغانستان امروز در پیامی نوشت با تأثر و اندوه فراوان اطلاع حاصل کردیم در نتیجه سانحه هوایی، رئیس جمهور کشور دوست و برادر جمهوری اسلامی ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و وزیر امور خارجه، دکتر امیر عبداللهیان و هیئت همراه به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند، رئیس جمهور رئیسی از بدو احراز مسئولیت ریاست دولت، برای توسعه و شکوفایی اقتصاد ایران در داخل و توسعه روابط با همسایگان و تامین اجماع منطقه‌ای در راستای همگرایی و توسعه جمعی منطقه تلاش کرد. حمایت از آرمان فلسطین و دفاع از مردم مظلوم غزه و اتخاذ تصمیم‌های عملی شجاعانه در این زمینه، مواردی هستند که در کارنامه دوره ریاست جمهوری مرحوم آیت‌الله رئیسی دارای اهمیت خاصی است.
در ادامه پیام آمده است بدون شک فقدان رئیس جمهور رئیسی و وزیر امور خارجه دکتر امیر عبداللهیان ضایعه بزرگی برای مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران است، اما عزم و تدبیرِ تاریخی ملت ایران نشان داده که با پویایی و حکمت از مرحله‌های حساس عبور می‌کنند و در سایه مردم‌سالاری دینی و عزم راسخ مسیر توسعه را در همه زمینه‌ها ادامه می‌دهند.

نظر شما