شناسهٔ خبر: 66769109 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

خدمت بی‌ منت، خصوصیت بارز آیت‌الله رئیسی بود

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: سیل عظیم جمعیت مردم خرم‌آباد، در مراسم‌ سوگواری آیت الله رئیسی نشان خدمت بی‌منت و پای کار مردم، نظام و انقلاب بودن ایشان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار نعمت‌الله باقری امروز در جمع خبرنگاران، ضمن تسلیت آیت الله رئیسی و همرانش اظهار داشت: در طول ۴۵ ساله انقلاب اسلامی حوادث بسیار سخت‌تر از این را پشت سر گذاشته‌ایم حوادثی که در آن برهه از نظام اتفاق افتاد به صورتی بود که شرایط امروز انقلاب را نداشتیم، اما انقلاب به راه خود ادامه داد. مبنای آرامش برای مردم باید حرف مقام معظم رهبری باشد که فرمودند مردم نگران نباشند، هیچ خللی در حرکت نظام به وجود نخواهد آمد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه خدمت بی‌منت و پای کار مردم و انقلاب بودن از خصوصیات بارز آیت‌الله رئیسی بود، عنوان کرد: از دیروز که خبر سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و هیأت همراه منتشر شد، مردم دست به دعا برداشتند و امروز نیز سیل عظیم جمعیت در مصلای الغدیر خرم‌آباد، نشان از یک چیز دارد و آن هم خدمت بی‌منت و پای کار مردم، نظام و انقلاب بودن آیت الله رئیسی است. مسئولان باید از این حرکت مردم درس بگیرند و بدانند مردم هر جایی به آن‌ها خدمت شود، فراموش نمی‌کنند و قدردان هستند.

نظر شما