شناسهٔ خبر: 66768553 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آیین سوگواری شهادت رئیس جمهور و همراهان در دانشگاه علامه‌ طباطبائی

رئیس دانشگاه علامه‌ طباطبائی گفت : حضور پرشکوه و معنادار دانشگاهیان دانشگاه علامه‌ طباطبائی در این مراسم، قدردانی و تجلیل از خدمتگزاران به نظام اسلامی و رئیس جمهور فقید است.

صاحب‌خبر -

آیین سوگواری شهادت رئیس جمهور و همراهان در دانشگاه علامه‌ طباطبائی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیین سوگواری شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هئیت همراهش امروز ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور هیئت رئیسه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی در این دانشگاه برگزار شد.
دکتر عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه در این آیین ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان در سانحه هوایی شمال غرب کشور، گفت: حضور پرشکوه و معنادار دانشگاهیان دانشگاه علامه‌طباطبائی در این مراسم، به نوعی قدردانی و تجلیل از خدمتگزاران به نظام اسلامی و رئیس جمهور فقید است.
وی افزود: اوج آرزوی یک مسلمان، شهادت در راه خداوند است و جمع شهیدان ما این توفیق را به دست آوردند.
رئیس دانشگاه علامه‌ طباطبائی بیان کرد: ما انسانی مجاهد، پرتلاش، انقلابی و مخلص که به جز خدمت به مردم به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کرد را از دست دادیم. ایشان با وجود همه سرزنش‌ها، نکوهش‌ها و بی‌انصافی‌هایی که در حقشان می‌شد، برایشان این مهم بود که خدمتی انجام دهند. این امر برای ما حجتی است که در مقابل چشم خود ببینیم با وجود همه مسائل و مشکلات دنیوی، انسان‌های با اخلاصی در این زمان وجود دارند که خدمت به دیگران سرلوحه زندگی و اجر مزد آنها شهادت است.

 

نظر شما