شناسهٔ خبر: 66767890 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گرامی‌داشت شهید خدمت و هیئت همراه در آبادان و خرمشهر

مراسم گرامی‌داشت شهادت رئیس جمهور فقید ایران و هیئت همراه در آبادان و خرمشهر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ این مراسم همزمان با سراسر کشور در مصلی ثامن الائمه آبادان و مسجد جامع خرمشهر برگزار شد.

مردم با حضور خود در این مراسم بار دیگر ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و ارزش‌ها نشان دادند که همواره همراه و حامی خدمتگزاران خود هستند.

صبح امروز هم اقشار مختلف مردم در آیین بزرگداشت رئیس جمهور شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهانش در حسینیه ثارالله شرکت کردند.

در شهرستان خرمشهر نیز مردم این شهرستان درمراسم نکوداشت خادم الرضا و همراهانش در مسجدجامع گردهم آمدند.

گرامی‌داشت شهید خدمت و هیئت همراه در آبادان و خرمشهر گرامی‌داشت شهید خدمت و هیئت همراه در آبادان و خرمشهر گرامی‌داشت شهید خدمت و هیئت همراه در آبادان و خرمشهر گرامی‌داشت شهید خدمت و هیئت همراه در آبادان و خرمشهر گرامی‌داشت شهید خدمت و هیئت همراه در آبادان و خرمشهر گرامی‌داشت شهید خدمت و هیئت همراه در آبادان و خرمشهر گرامی‌داشت شهید خدمت و هیئت همراه در آبادان و خرمشهر گرامی‌داشت شهید خدمت و هیئت همراه در آبادان و خرمشهر گرامی‌داشت شهید خدمت و هیئت همراه در آبادان و خرمشهر
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11139170"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4239676/11139170?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما