شناسهٔ خبر: 66767610 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

افتتاح و بهره برداری از ۹۲ پروژه مخابراتی در گلستان

مدیر عامل مخابرات استان گلستان گفت:به مناسبت روز جهانی مخابرات و ارتباطات ۹۲ پروژه مخابراتی با اعتبار ۱۸۴ میلیارد تومان بصورت متمرکز در گلستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

گرگان-قهرمان
مدیر عامل مخابرات استان گلستان گفت:به مناسبت روز جهانی مخابرات و ارتباطات ۹۲ پروژه مخابراتی با اعتبار ۱۸۴ میلیارد تومان بصورت متمرکز در گلستان افتتاح و به بهره برداری رسید.
غلامعلی شهمرادی افزود:۹۲ پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۱۸۴ میلیون تومان با حضور معاون عمرانی استانداری در این روز افتتاح و بهره برداری رسید
وی گفت:این پروژه ها شامل شبکه فیبر نوری در نقاط شهری و روستایی، افزایش سیستم های انتقال، افزایش پهنای باند اینترنت و غیره است که اکثرا بر توسعه اینترنت پر سرعت در روستا ها تمرکز دارد و پروژه های دیگری هم وجود دارند که در ارتقای کیفیت و سرعت اینترنت قابل بهره برداری هستند.
شهمرادی با توجه به نیازهای زیرساختی استان گلستان گفت:در زمینه ارتباطات، زیرساخت‌های خوبی در استان تامین شد که نمونه بارز آن، برگزاری انتخابات بصورت الکترونیک بود بطوری که گلستان در این زمینه جزو استان‎های پیشگام محسوب شد.
وی خاطر نشان‌کرد:یکی از رویکردهای مخابرات توسعه فیبر نوری با زیر ساخت ایمن، پایدار و با کیفیت است بطوری که در سال گذشته حدود سه هزار و ۲۰۰ کیلومتر فیبر نوری در نقاط مختلف شهری و روستایی اجرا و نزدیک به ۵۰۰ روستا از این نعمت بهره مند شدند.
مدیر عامل مخابرات گلستان تصریح کرد:در دولت سیزدهم توسعه ارتباطات در استان شتاب گرفت و یک هزار و ۲۵۰ پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
وی در ادامه یادآور شد:از ابتدای دولت سیزدهم تا امروز مجموع اعتبارات جذب شده یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.
مدیرعامل مخابرات گلستان در پایان گفت:مخابرات در شهر های استان خدمات ارتباطی خوبی انجام داده و در تلاش است که این اقدامات را در روستاهای مختلف استان هم اجرایی کند تا مردم در زمینه  ارتباطات دیگر مشکلی نداشته باشند.

نظر شما