شناسهٔ خبر: 66767304 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار ایلام:

آیت‌الله رئیسی یاور مردم و خادم محرومان بود

استاندار ایلام گفت: آیت‌الله رئیسی یار و یاور مردم و خادمان محرومان و مظلومان بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز_ دوشنبه سی و یکم اردیبهشت‌ماه_در مراسم سوگواری و گرامی‌داشت شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش با بیان اینکه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی یار و یاور مردم و خادم محرومان و مظلومان جهان بود، اظهار کرد: شهادت آیت‌الله رئیسی موجب غم و اندوه ملت ایران، محور مقاومت، و آزادی‌خواهان و مظلومان دنیا شد.

وی افزود: دلیل اصلی محبوبیت آیت‌الله رئیسی خدمت خالصانه به مردم بود و اجر و پاداش این خدمات چیزی جز شهادت نبود که سرانجام نیز در حین خدمت و سفر کاری به فیض شهادت نائل آمد.

استاندار ایلام اضافه کرد: همواره تاکید داشت که به میان مردم بروید و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گیرید، و آنچه که رئیس‌جمهور را در میان مردم عزیز کرد صفت اخلاق مداری و مردم داری بود.

بهرام‌نیا افزود: رئیس‌جمهور شهید کشورمان همواره به سفرهای شهرستانی و فساد ستیزی و تحقق وعده‌ها تاکید داشتند چون مردم را ولی‌نعمت خود می‌دانستند.

وی گفت: آیت‌الله رئیسی همواره تاکید به انجام کارها فارغ از هر نوع نگاه سیاسی و ملاحظه‌کاری داشت.

استاندار ایلام با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران ریشه در تاسوعا و عاشورا دارد، گفت: به فضل خداوند متعال این انقلاب به نهضت امام زمان (عج) متصل می‌شود.


بهرام‌نیا افزود: انقلاب اسلامی فراز و فرودهای زیادی از جمله جنگ هشت‌ساله، انفجار دفتر نخست‌وزیری، انفجار در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، فتنه‌های استکبار و تحریم‌های ناجوانمردانه را طی چهار دهه گذشته تجربه کرده است، اما بالنده و باشکوه‌تر از گذشته در مسیر اسلام ناب محمدی حرکت می‌کند.

نظر شما