شناسهٔ خبر: 66767284 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

میرکریمی: این حادثه برای مسؤولان تراز اول کشور تلخ و دلخراش بود

من هم مثل بسیاری از مردم دیشب را نخوابیدم و پیگیر اخبار بودم و امیدوار بودم که این سانحه هولناک با خبری خوش به انتها برسد. ولی تقدیر الهی چیز دیگری بود و باید تسلیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، کارگردان شناخته‌شده سینمای ایران ضمن دلخراش دانستن شهادت تعدادی از مسؤولان تراز اول کشور در مسیر انجام وظیفه، تصریح کرد همه باید برای سربلندی ایران عزیز تلاش و دعا کنیم.

سیدرضا میرکریمی کارگردان شناخته‌شده و با سابقه سینمای ایران در پی شهادت حجت ‌السلام ابراهیم رئیسی و هیات همراه ایشان در حادثه سقوط بالگرد، گفت: خبر تلخی بود. فارغ از اینکه چه دیدگاه سیاسی یا دیگری داشته باشید، به عنوان یک ایرانی از این‌که تعدادی از مسؤولان تراز اول کشور در مسیر انجام وظیفه به این شکل جان خودشان را از دست بدهند، دلخراش است.

وی یادآور شد: من هم مثل بسیاری از مردم دیشب را نخوابیدم و پیگیر اخبار بودم و امیدوار بودم که این سانحه هولناک با خبری خوش به انتها برسد. ولی تقدیر الهی چیز دیگری بود و باید تسلیم بود.

میرکریمی در پایان با بیان اینکه باید از صمیم قلب آرزوی رحمت الهی و صبر برای همه عزیزان سفر کرده و بازماندگان محترم‌شان داشته باشیم در گفت‌وگو با صبا تصریح کرد: در این روز که متعلق به امام خاص ایرانیان، امام رضا (ع) است، خوب است همه کسانی که دل در گرو این سرزمین داریم با هم برای سربلندی ایران عزیز تلاش و دعا کنیم.

نظر شما