شناسهٔ خبر: 66767254 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

ایجاد شبکه ارتباطی اختصاصی مدیریت بحران در مناطق 22 گانه کلانشهر تهران | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران با بیان اینکه مدیریت بحران بدون ارتباطات امکان پذیر نیست، گفت: کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات ستاد مدیریت بحران با استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات، شبکه اختصاصی مدیریت بحران مبتنی بر رادیو ترانک ایجاد کرده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران، مرتضی رضایی مدیرکل ارتباطات و فناروی اطلاعات و رئیس کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات ستاد مدیریت بحران استان تهران با یادآوری اهمیت و نقش جایگاه بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش های مختلف اداره کشور گفت: فناوری اطلاعات زیرساخت توسعه کشور است و استفاده از خدمات این بخش نه یک انتخاب بلکه یک الزام است.
وی افزود: براساس مصوبات بالادستی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام به ایجاد شبکه اختصاصی مدیریت بحران کلانشهر تهران کرده است و این شبکه آماده بهره برداری توسط ذی نفعان است و دستگاه های خدمت رسان صرفا با خرید گوشی های مخصوص و انعقاد قرارداد با اپراتور مربوطه می توانند از خدمات آن بهره مند شوند.
رضایی خاطر نشان کرد: در زمان بحران های احتمالی و احتمال از کار افتادن شبکه های ارتباطی عمومی، شبکه اختصاصی برای مواقع بحران ایجاد شده و تست پوشش مناطق 22 گانه تهران تهران متولیان امر انجام شده است. 

نظر شما