شناسهٔ خبر: 66767233 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تسلیت دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین در بیانیه‌ای شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران و همراهان گرامی ایشان را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

تسلیت دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از خانه ملت، متن بیانیه به این شرح است:

بسْم اللّه الرّحْمن الرّحیم

من الْمؤْمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیْه فمنْهمْ منْ قضى نحْبه ومنْهمْ منْ ینْتظر


شهادت سید الشهداء خدمت به ملت بزرگوار ایران، حامی محرومان و عدالتخواهان جهان و محبوب قلوب مردان مقاومت فلسطین و بنان و منطقه؛ حضرت آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی و شهید دیپلماسی عدالتخواه و تهاجمی؛ دکتر حسین امیرعبداللهیان و سومین امام جمعه شهید تبریز؛ حضرت آیت الله آل هاشم و هم چنین استاندار جهادی آذربایجان شرقی و جمعی از همراهان این موکب آسمانی را محضر حضرت صاحب الزمان (عج) و نائب گرانقدرش حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی و ملت شریف ایران، آحاد ملت قهرمان فلسطین و ملت های مقاومت در لبنان، عراق، یمن، سوریه و عموم عدالتخواهان در پنج قاره جهان تسلیت عرض می نمائیم.

رجاء واثق و یقین قاطع داریم به برکت وجود مغتنم ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی با عنایت خاصه حضرت ولی عصر (عج)، این انقلاب با عظمت و حرکت محور مقاومت و جریان جهانی عدالتخواهی، بدون هیچ وقفه ای با قدرت، شکوه و عظمت به سوی پیروزی نهائی شتاب دو چندان خواهد یافت و روز پیروزی منتظران ظهور منجی به طور قطع نزدیک و نزدیک تر است.

شهید حضرت آیت الله رئیسی به کرسی ریاست جمهوری اسلامی ایران دوباره رنگ خدائی داد و به آن مجد و عظمت بخشید. یقین داریم این عزت بر مدار ولایت تداوم خواهد یافت.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین مجلس شورای اسلامی

نظر شما