شناسهٔ خبر: 66767113 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

پیام تسلیت شهادت فرمانده انتظامی استان ایلام در پی شهادت رئیس‌جمهور

فرمانده انتظامی استان ایلام شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و همراهانش را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سرتیپ دوم ستاد جمال سلمانی، فرمانده انتظامی استان ایلام شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشور و جمعی از همراهانش را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت سرتیپ دوم ستاد جمال سلمانی، فرمانده انتظامی استان ایلام به این شرح است.

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
(آیه ۱۶۹ سوره مبارکه آل عمران)، خبر شهادت خادم الرضا حضرت آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشور و همراهان خدوم ایشان در حادثه سقوط بالگرد، قلب آحاد ملت ایران را در ماتم و اندوه فرو برد. بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد.

آن شهید بزرگوار در طول حیات طیبه خود، هدفی، غیر بندگی خدا و خدمت به مردم و عزت بخشیدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را تا آخرین لحظه حیات پربار خویش دنبال نکردند و تبعیت محض خود از ولایت و رهبری را به اثبات رساندند.

مشی آن خادم مردم و یار انقلاب و رهبر، تلاش در مسیر رضای خدا و کار برای مردم بود و تمام وقت خود را بدون تعطیلی و توقف، صرف خدمت‌رسانی و گره‌گشایی از مشکلات مردم و کشور کردند و توصیه همیشگی ایشان به اعضای کابینه دولت انقلابی؛ خدمت، خدمت و خدمت به مردم بود.

اینجانب از طرف کارکنان انتظامی استان ایلام، شهادت حضرت آیت الله رئیسی، وزیر امور خارجه دکتر امیرعبداللهیان و آیت‌الله آل هاشم نماینده مقام معظم رهبری در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، دکتر رحمتی استاندار خدوم استان آذربایجان شرقی و سایر شهدای این حادثه را به محضر رهبر معظم و ملت شهید پرور ایران اسلامی تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات را برای این شهدا، و صبر و اجر برای ملت شهید پرور ایران و بازماندگان محترمشان از درگاه خداوند قادر متعال مسئلت می‌نمایم.»

نظر شما