شناسهٔ خبر: 66766813 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

پیام تسلیت جامعه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای چهارمحال و بختیاری در پی شهادت خادم‌الرضا آیت الله رئیسی و هیات همراه

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، در متن این پیام آمده است؛

این ملت ققنوس شهادت می‌پروراند

  امروز هم خورشید شرم از طلوع داشت، شرم از روی ملتی که هنوز برای ایستادن، رنج و فراق را به آغوش می‌کشد. آغوشی که از دورترین صفحات خاطرات این ملت تا آخرین روزهای اردیبهشت 1403، بیگاه و ناگاه، درد و آهی را به جان کشیده است. این دردها برای ایران نه درد خاموشی است و نه درد فراموشی. این دردها پر از فریاد است، ققنوس‌هایی است برای پر کشیدن از میان خاکستر روزگاران.

  یک روز آرش‌ها می‌روند یک روز امیرکبیرها، یک روز بهشتی‌ها می‌روند یک روز رجایی‌ها، یک روز سلیمانی‌ها می‌روند یک روز رئیسی‌ها. این رفتن‌ها برای ملتی که دست بر ثریا دارد، صور ماندن است. این ملت آموخته است که چگونه غیرت، غرور و عظمتش، بلندای دماوند را فراز گیرد و بر آسمان سر بساید تا رفتن فرزندانش را گواهی بخواند بر ماندگاری‌اش.

  این ملت تا حسین ثارالله دارد تا عباس علمدار دارد، تا ریشه در خاک دارد، می‌ماند و رنج از دست دادن‌ها را تاب می‌آورد..

  جامعه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای چهارمحال و بختیاری همنوا با دیگر مردمان این خاک گلگون شده، ضایعه دردناک از دست دادن فرزند ایران، خادم الرضا آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری مردمی و مجاهد را با قلبی آکنده از درد و اندوه تسلیت گفته و برای آن شهید وارسته و دیگر همراهان از جان گذشته‌اش، علو درجات الهی را مسئلت می‌نماید.

  باشد که پروردگار منان به رحمت و کرمش و به شان و منزلت امام غریب ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع)، مرهمی بر داغ این روزهای ایران اسلامی نهد.

 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رییس‌جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بودند، به‌همراه تمامی همراهان، هم‌زمان با شب ولادت امام رئوف حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

نظر شما