شناسهٔ خبر: 66766676 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی شهادت رئیس‌ جمهور

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی شهادت سید ابراهیم رئیسی رئیس ‌جمهور و همراهانش را تسلیت گفت .

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، در متن پیام محمدمهدی اسماعیلی آمده است :

 

" هوالباقی

 

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُوَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

 

در سالروز ولادت هشتمین نور امامت ، معین ‌الضعفاء علی‌ بن‌ موسی‌ الرضا (ع) ناباورانه به سوگ و سرور شهادت بزرگ ‌مرد خادم ایران اسلامی ، رئیس‌ جمهور مردمی و خستگی‌ ناپذیر ، حضرت آیت ‌الله سید ابراهیم رئیسی و یاران گرانقدر همراهش در مسیر خدمت به مردم بزرگ این مرز و بوم نشسته‌ایم .

اینجانب سال‌ها افتخار یادگیری و همکاری صمیمانه با ایشان را در عرصه‌های مختلف داشتم و شاهد جهاد عملی و نظری ، و خدمتگزاری صادقانه به مردم عزیز ایران بودم . امروز رئیس عزیز ما سرافرازانه در مهمانی ملکوتیان ، امام راحل و حاج قاسم عزیز حاضر شده و مدال پر افتخار شهادت را بر سینه نصب کرده است . گواه هر لحظه تلاش بی‌وقفه‌شان برای عزت و کرامت ولی‌نعمتان این خاک را امروز لطف امامی می‌خوانم که وی را به امن آغوش مهر رضوی‌اش پذیرا شده است . اخلاص در فعل و صداقت در قول ، حکمت در تدبیر و درایت در تصمیم ، و ولایتمداری در اوج مسئولیت و مردمداری در عین کسوت ، تنها چند خصوصیت بارز از شخصیت والای حضرت آیت ‌الله رئیسی بوده که در فقدانش روح و جان همۀ روشن‌ اندیشان و عدالت ‌شناسان به درد می‌آید .

شهادت برادر مجاهدم حسین امیرعبداللهیان ، سیاست ‌مدار انقلابی و وزیر امور خارجه دولت مردمی ، سید محبوب آیت‌ الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم ، نماینده آسمانی ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی ، مالک رحمتی ، استاندار برومند و تلاشگر آذربایجان شرقی ، سردار دلسوز سیدمهدی موسوی ، فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و همچنین سرهنگ خلبان سیدطاهر مصطفوی ، سرهنگ خلبان محسن دریانوش و سرگرد فنی بهروز قدیمی ، نیز قلب همۀ خدمتگزاران و دلبستگان این نظام مقدس را در این واقعه جریحه‌دار نمود .

اینجانب افتخار شهادت خادم ‌الرضا رئیس‌جمهور مکتبی حضرت آیت‌ الله رئیسی و عزیزان دیگر را به پیشگاه معظم قائم‌ آل‌محمد (عج) ، مقام معظم رهبری ، ملت شریف ایران ، خاندان مکرم ، به ‌ویژه همسر همراه و اندیشمندشان ، صبیه های مکرم ، برادرانم آقایان مقداد نیلی و صادق توسلی ، و حضرت آیت الله علم الهدی ، تبریک و تسلیت عرض می‌ نمایم و از خداوند متعال علو درجات و رضوان الهی برای جمع فقید و صبر جزیل برای بازماندگان مسئلت ‌‌می‌دارم . "

نظر شما