شناسهٔ خبر: 66766453 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

واعظ آشتیانی: شهید رئیسی ورزش را ابزاری برای نشاط جامعه می‌دانست

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: آیت الله رئیسی باورشان این بود که ورزش ابزار و وسیله‌ای برای نشاط، شادابی و سلامت جامعه است.

صاحب‌خبر -

امیررضا واعظ آشتیانی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره شهادت حضرت آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان اظهار کرد: در ابتدا شهادت ایشان و هیئت همراهشان را  به مردم به خصوص به رهبر معظم انقلاب تسلیت می‌گویم. آیت الله رئیسی فردی کوشا، سختکوش و تلاششان برای خدمت به مردم بود و  ایشان به همراه امیر عبداللهیان و دیگران در راه خدمت به مردم به شهادت رسیدند. آقای رئیسی هیچ گاه سعی نکرد که عافیت طلب باشد و در دفترش بنشیند و از راه دور همه چیز را ببیند و با مردم بود و برای مردم تلاش کرد و زندگی اش را وقف خدمت به مردم کرد.  

او افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ریل و  راه خدمت متوقف نمی‌شود و همچنان ادامه خواهد داشت و دولت کار خود را انجام خواهد داد. البته نبود آیت الله  رئیسی یک ضایعه  بزرگ در حوزه  اجرایی خواهد بود. کسی که تلاش کرد در حوزه‌های مختلف با کمک همکارانش با تمام کمبود‌ها و سختی‌ها اتفاقات مهمی را رقم بزنند. طبیعی است که هیچ دولتی بدون انتقاد نمی‌تواند باشد، اما ایشان سعی و تلاششان این بود که بهترین راندمان را در حوزه‌های مختلف داشته باشد. به هر جهت عدم حضورشان احساس می‌شود و امیدواریم که این شهید بزرگوار و همچنین آقای امیر عبداللهیان دیپلمات انقلابی و پرتلاش روحشان با شهدا محشور شود. امیدواریم ما ملت ایران که همواره قدردان روح شهدا بودیم، قدردان روح این شهیدان والامقام هم باشیم. با پشتکار و تلاش  خود سعی کنیم که شرایط کشور را در حوزه‌های مختلف بهتر کنیم. ملت ما از دست دادن مسئولان مختلف را  از اول انقلاب تا امروز کم ندیده اند و شهید رجایی رئیس جمهور پیشین، شهید باهنر نخست وزیر پیشین و آیت الله بهشتی شهید شدند و دیگر عزیزانی که در راه خدمت شهید شدند. از شهدای دفاع مقدس تا شهدای دفاع امنیت را شامل می‌شوند. یادی کنیم از سردار دل‌ها شهید سلیمانی که همه این‌ها برای عزت و سربلندی ایران تلاش کردند و قطعا مردم قهرمان یاد شهدا را فراموش نخواهند کرد.  

واعظ آشتیانی درباره نگاه ویژه ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شهید کشورمان به ورزش گفت: ایشان باورشان این بود که ورزش ابزار و وسیله‌ای  برای نشاط و شادابی و سلامت جامعه است. ایشان علاقمند بودند که ورزش شرایط بهتری پیدا کند. اما دولت بعدی باید اهتمام ویژه‌ای به مجموعه ورزش و مدیریت ورزش داشته باشند که بتوانیم روز به روز ورزش را کارآمدتر نسبت به گذشته ببینیم.  

خبرنگار: مریم طایفه 

نظر شما