شناسهٔ خبر: 66766086 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آیت الله خاتمی:

آیت الله رئیسی محبوب دل‌ها بود

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیاتی از قرآن گفت: آنهایی که ایمان دارند و اهل عمل صالح هستند محبوب دل‌ها می‌شوند و آیت الله رئیسی از مصادیق بارز این آیه بود.

صاحب‌خبر -

 آیت الله سید احمدخاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در حاشیه مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید و همراهنش در قم ضمن تسلیت این داغ سنگین به مقام معظم رهبری و مردم ایران با اشاره به آیه ۹۶ سوره مریم گفت: آنهایی که ایمان دارند و اهل عمل صالح هستند محبوب دل‌ها می‌شوند و آیت الله رئیسی از مصادیق بارز این آیه بود.

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به دوستی نزدیک به نیم قرن با شهید آیت الله رئیسی گفت: در این مدت ایشان را به اخلاص، تدین، سخت کوشی و مردمی بودن شناختم و بعد از اینکه ایشان رئیس جمهور شدند دو خصلت در شخصیت ایشان بسیار مهم و بارز بود، سخت کوشی که شبانه روز را نمی‌شناخت و یکپارچه در خدمت مردم بود و این نکته در پیام مقام معظم رهبری هم تاکید شد که رضای خدا را در خدمت به مردم می‌دید و از عمق جان به مردم علاقه داشت واقعاً بدون هیچ مبالغه‌ای شخصیت کم نظیر است مسئولی این چنینی.

آیت الله خاتمی امید و امید آفرینی را از دیگر ویژگی‌های شخصیتی آیت الله رئیسی دانست و گفت: این شهید بزرگوار با تمام وجودش می‌گفت همه مشکلات را با فضل خدا در درون کشور حل می‌کنیم و این همه را از ولی امرش آیت الله العظمی امام خامنه‌ای آموخته بود و این ویژگی‌ها و صفات برجسته را به درستی عمل کرد.

وی افزود: داغ ایشان و داغ همراهانشان آقای امیر عبداللهیان را تسلیت می‌گویم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به۸۰۰هزار رای امام جمعه مردمی تبریز در انتخابات گذشته گفت: آیت الله آل هاشم توانست دل‌ها را به هم نزدیک کند و همچنین استاندار مردمی که در معارفه خودش گفت: من فرزند یک کاسب در مراغه هستم و به این افتخار می‌کنم، استانداری بسیار مردمی بود که برای همه آنها از درگاه الهی طلب مغفرت و علوف درجات را خواهانم.

نظر شما