شناسهٔ خبر: 66765744 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رییس شورای اسلامی شهر بشاگرد:

توجه به پیشرفت و آبادانی‌ بشاگرد؛ بر زمین‌مانده‌ای که در دولت "عزیز محرومان‌" محقق شد

رییس شورای اسلامی شهر بشاگردگفت:توجه به پیشرفت و آبادانی‌ بشاگرد؛ بر زمین‌مانده‌ای که در دولت "عزیز محرومان‌" محقق شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،رییس شورای اسلامی شهر بشاگرد عنوان کرد که یکی از خواسته‌های دیرینه‌ مردم این شهرستان در زمینه تاسیس چندین پایگاه اورژانس ۱۱۵ پس از سال‌ها با پیگیری‌های انجام شده و همت مسئولان دولت سید محرومان‌ تحقق یافت که می‌توان از این خبر خوب به عنوان تحولی در بخش بهداشت و درمان این منطقه دورافتاده و کم‌برخوردار یاد کرد.

شهادت رئیس‌جمهور مردمی و هیات همراه را تسلیت گفت و افزود: نگاه پیشرفت‌محور دولت سیزدهم به مناطق محروم بر کسی پوشیده نیست و جا دارد به مردم بشاگرد اعلام کنیم که ساختمان پایگاه اورژانس ۱۱۵ جگدان از توابع بخش مرکزی تکمیل شده است و به زودی پایگاه‌های اورژانس شهر سردشت و روستای دشت صحرا از توابع بخش گوهران و همچنین روستاهای درنگمدو و سیت و ماسیتی در بخش گافر و پارموند نیز جانمایی و کار ساخت ساختمان آن‌ها آغاز خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از این خدمات ارزنده که در راستای شعارهای دولت سیزدهم مبنی بر توجه ویژه به مناطق محروم و کم‌برخوردار انجام شده است، ابراز کرد: همچنین با پیگیری‌های انجام شده، طی ۲ تا سه سال اخیر حدود ۱۰خانه بهداشت نیز به روستاهای شهرستان بشاگرد اضافه شده است.

دبیر مجمع مطالبه گران بشاگرد اظهار کرد: امیدواریم دولت خدمتگزار و مردمی علاوه بر خدمات متعددی که در حوزه‌های راه، آب، برق و توسعه اقتصادی این منطقه انجام داده و در دستور کار دارد، به تجهیز کامل تنها بیمارستان این شهرستان نیز توجه خاصی داشته باشد.

به گفته وی: در سال‌های اخیر گام‌های بلندی در راستای پیشرفت و آبادانی این منطقه برداشته شده است که می‌طلبد مردم قدرشناس منطقه بدانند، این دولت چه نگاه ارزشمندی به این خطه پرگهر داشته و انشالله خواهد داشت.

شهرستان بشاگرد با ۴۵ هزار نفر جمعیت در ۳۳۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است و از جمله مناطق کم برخوردار به شمار می‌رفت اما دولت شهید آیت‌الله رئیسی مسیر توسعه این دیار را پایه‌گذاری کرد.

‏‏‏شهرستان بشاگرد بینِ استان‌های هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان محصور بوده و با مساحت ۹ هزار و ۲۰۰ کیلومتر مربع ، شامل ۲ شهر ( گوهران و سردشت) و سه بخش (مرکزی، گوهران و گافر و پارموند) است.

مردم بشاگرد که در منطقه‌ کوهستانی شرق هرمزگان زندگی می‌کنند تا بامداد امروز برای رئیس‌جمهور و هیات همراه، دعا کردند.

نظر شما