شناسهٔ خبر: 66765550 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در بیانیه تشکل‌های شاهد و ایثارگر کشور عنوان شد:

خدمات رئیس‌جمهور در منظر مردم به‌ویژه خانواده شهدا و ایثارگران به یادگار خواهد ماند

تشکل‌های شاهد و ایثارگر کشور با صدور پیامی عروج شهادت‌گونه رئیس جمهور مردمی و انقلابی جناب آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از همراهان ایشان را در جبهه خدمت به محضر مردم عظیم‌الشان ایران اسلامی تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، متن کامل پیام به این شرح است:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین»

در ایام سالروز میلاد حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)، بالگرد حامل رئیس جمهور و هیئت همراه در استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و ایران اسلامی به سوگ حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی و انقلابی و مدیر تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی و دلسوز مردم ایران نشست که پس از عمری تلاش و مجاهدت سر بر آستان حق نهاد.

سخن گفتن از بزرگ‌مردی که همواره یکی از پیشتازان خدمت در انقلاب اسلامی و مجاهدی خستگی‌ناپذیر از قبل از شروع انقلاب، دفاع مقدس تا پست ریاست جمهوری ایران اسلامی، همه و همه گواه خدمت صادقانه مردمی و ردپای بزرگ‌مرد ایران اسلامی در تاریخ این مرز و بوم است.

امروز جمهوری اسلامی ایران امیری بزرگ، انقلاب اسلامی پرچمداری شجاع و نظام جمهوری اسلامی مدیر و مدبری بی‌نظیر را از دست داد.

پرواز ملکوتی و جانسوز ریاست محترم جمهوری و هیئت همراه در راه خدمت بار دیگر نشان داد که شهادت عالی‌ترین پاداش الهی برای مردان صادق و بی‌ادعایی است که برای سعادت ملت خود شبانه‌روز در تلاشند. آیت‌الله رئیسی خادمی انقلابی و مردمی برای همه ایرانیان و رئیس جمهوری صالح، مجاهد، فسادستیز برای اداره کشور بود که همواره دغدغه خدمت به مردم را داشتند و عاقبت نیز در این راه مقدس به فیض عظمای شهادت نایل آمدند.

خدمات و توفیقات ایشان در منظر مردم و به‌ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران همیشه به یادگار خواهد ماند، کسی که در اوج جنگ اقتصادی و بیماری منحوس کرونا سکان کشور را بدست گرفت و با وجود رشد منفی اقتصادی تلاش نمود تا نشاط مردم همچنان زنده و پایدار بماند. شکستن تحریم‌ها، رکوردهای جدید در صادرات نفتی و وصول پول فروش آن، کاهش نقدینگی، ارتقاء انضباط مالی، صدور مجوزهای کسب و کار، راه‌اندازی مجدد کارخانه‌های تعطیل شده، فروش نفت از جمله اقدامات ایشان در دوره ریاست جمهوری بود.

تشکل‌های شاهد و ایثارگر به نمایندگی از خانواده بزرگ جامعه ایثارگران کشور، ضمن همدردی با ملت غیور ایران اسلامی، این ضایعه دردناک و عروج ملکوتی حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، علماء و فضلاء، ملت شهیدپرور ایران اسلامی و به‌ویژه خانواده گرامی‌شان صمیمانه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای شهدای گرانقدر علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نماید.
انتهای پیام

نظر شما