شناسهٔ خبر: 66765442 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استاندار خراسان رضوی :

آیت‌الله رییسی فرهنگ خدمت به مردم را اعتلا بخشید

استاندار خراسان‌رضوی: آیت‌الله سید «ابراهیم رییسی» در مسند ریاست جمهوری، فرهنگ خدمت به مردم را اعتلا بخشید.

صاحب‌خبر -
آیت‌الله رییسی فرهنگ خدمت به مردم را اعتلا بخشید
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در محل استانداری خراسان رضوی با حضور جمعی از مسئولان استانی افزود: اگرچه غم از دست دادن رییس‌جمهور و یارانش سنگین است، ولی به هیچ عنوان مسیر خدمت به مردم خدشه‌دار نمی‌شود و باید خدمت به مردم تقویت شده و ادامه پیدا کند.
 
وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم و دفاع از نظام نیازمند مجاهدت‌های لازم است، ادامه داد: شهید رئیسی در متن و بطن مردم قرار می‌گرفت و این در حالی است که برخی افراد می‌خواستند از پشت میز برای مردم کار انجام دهند.
 
استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: بسیاری این شهید عزیز را می‌شناسند و مهمترین ویژگی شخصیت ایشان اخلاص، مجاهدت و تاکید بر حضور در میدان برای کار و خدمت به مردم بود و به دیگران نیز این ویژگی ها را تاکید و توصیه می کرد.
 
نظری اظهار کرد: استکبار جهانی در میدان های مختلف سعی در تحت تاثیر قرار دادن کشورمان را داشت و در بسیاری از حوزه ها نتوانست خواسته خود را عملی کند، تلاش مسوولان در جبهه اقتصادی برای رفع مشکلات معیشتی هنوز ادامه دارد و ایشان در این مسیر سینه خود را سپر کردند.
 
وی با اشاره به میلاد امام هشتم (ع) گفت: شهادت در نتیجه پیروی از وجود ائمه اطهار به دست می آید و مبارزه با دشمنان وسیله‌ای برای شهادت است و آیت الله رئیسی در عرصه خدمت رسانی و مبارزه با استکبار جهانی جلودار بود.
 
هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ پس از افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» در مسیر افتتاح پروژه «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه ورزقان دچار سانحه سقوط بالگرد شد و در شب ولادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، به همراه حجت‌الاسلام سید «محمدعلی آل هاشم» نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، «مالک رحمتی» استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید «مهدی موسوی» فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری و تعدادی از خدمه پرواز به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

نظر شما